eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje? › Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
  • Data: 2005-08-30 05:53:01
    Temat: Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Swoja droga widze, ze na tej grupie niczego sie nie dowiem, oprocz tego, ze
    MM jest bez winy i mial prawo sprzedac bubla bo w koncu kosztowalo to tylko
    200zl. Ludzie pomyslcie zanim cos napiszecie bo takie madrosci to polecam
    schowac do kieszeni. Jezeli sprzet jest fabrycznie uszkodzony i nie dziala
    jak nalezy powinienem miec prawo do zwrotu. Jezeli nie to moze ja sam
    otworze sklep z urzadzeniami ktore nie dzialaja. Biznes jak znalazl i az
    tylu ludzi bedzie po mojej stronie. .........

    Tomek