eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje? › Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
  • Data: 2005-08-29 18:37:28
    Temat: Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:devehb$4u5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Mam taki problem. Zakupilem 2 dni temu odtwazacz mp3 w Media Markt,
    okazalo
    > sie tego sie, ze produkt ma wade w dzialaniu. Dzis zanieslismy sprzet do
    > dzialu konsumenta sklepu MM. Pani nie chciala slyszec o zwrocie pieniedzy
    > wymienila nam sprzet na nowy. Nowy odtwazacz zachowywal sie identycznie,
    > posiadal ta sama wade. Wrocilismy tego samego dnia do sklepu a tym razem
    pan
    > w stoisku powiedzial nam, ze nie odda nam pieniedzy dopuki nie wezmie go w
> [...]
    Najlepiej przed kupnem towaru w sklepie zapoznać się jak wygląda sprawa,
    gdy towar po przyniedsieniu do domu nam się nie spodoba, a jak gdy zepsuje
    się.
    Są supermarkety, które zwracają pieniądze, czy wymieniają /na życzenie/ na
    inny bez żadnych problemów.
    Można rozmyśleć się z zakupu i bez żadnego tłumaczenia zwrócić towar.
    Pozdrawiam
    Maria