  • Data: 2004-02-11 10:49:12
    Temat: Re: Prawo własności w internecie !!!
    Od: "Richi" <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mimo tego, imho bardzo dobrze, ze jest taki sajt, na ktorym pietnowane sa
    > nazwijmy to "wyjatkowo szpetne zjawiska drogowe" ;). Moim zdaniem sajt,
    pomimo
    > czasem wulgarnych komentarzy, ma jak najbardziej edukacyjny charakter.
    > Wiekszosc (bo nie dalem rady przejrzec wszystkich) "pojazdow"
    zamieszczonych na
    > www jest zanonimizowana, nie widze zatem podstaw do zadania usuniecia
    fotek z
    > sajtu.

    I ja mu pisałem, ze z 95% autek na tej stronie jak najbardziej jest trafna,
    aczkolwiek nie wszystkie i to nie tylko moje zdanie.

    > a tak btw...faktycznie tuning tej renowki, delikatnie mowiac, malo
    estetyczny...

    To nie tuning tylko przeróbka graficzna właściciela tzw. VT TUNING.
    Próbował sobie kilka opcji tribali na auto (nie zna się na grafice, dlatego
    tak fatalnie to wyszło).

    A strona chyba przedstawia auta "zwieśniaczone", a nie obróbki graficzne ???

    Pozd
    Richi

    P.S. Mi też sie nie podoba ta praca, ale co ja poradze.