  • Data: 2004-02-13 09:46:38
    Temat: Re: Prawo własności w internecie !!!
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie o to chodzi. CHodzi o tzw. podpis zaszyty w zdjeciu, ale to bez
    > znaczenia bo podpis mozna sobie naniesc i na zdjeciu kradzionym. Nie
    > dyskutuj z gosciem skoro to tak wyglada, a jak ci zalezy aby mu troche
    > arogancja zmalala to idz z tym na policje. O ile posiadasz ORYGINALNE
    > zdjecie, czyli nie obrobione w zaden sposob jakimkolwiek programem do
    > obrobki zdjec to powinno sie dac wykazac, ze jest ono zrobione konkretnym
    > egzemplarzem aparatu cyfrowego.

    Plus świadkowie. Z tego co zrozumiałem nie jesteś właścicielem auta, a jedynie
    pstrykałeś te fotki. Więc domniemuje że conajmniej jeden świadek przy tym był
    (właściciel) jak i nie więcej. Nawet jeśli byłeś sam przy pstrykaniu. To masz
    pewnie świadków jak wrzucałeś WCZEŚNIEJ te zdjęcia na swoją stronę niż on na
    swoją. Jak sam muwiłes ktoś te zdjęcia obrabiał po tobie. Pozbieraj wszystkich
    którzy mieli z tym coś wspólnego i popytaj co pamiętają. Nie jestem prawnikiem
    więc nie wiem które szczegóły mają większą wartość dla sądu a które mnijeszą.
    Ale wydaje mi się że tu bez najmnijeszego problemu będzie się dało udowodnić, że
    to są twoje zdjęcia.