  • Data: 2004-02-12 07:15:47
    Temat: Re: Prawo własności w internecie !!!
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    wrote:

    > Jest utworem, ale wydaje mi się że mylisz charakter informacyjny (a taki
    > to coś siłą rzeczy posiada) z nauczaniem, nie mówiąc już o jakiejkolwiek
    > analizie czegokolwiek. Zamieszczenie dowolnej informacji nie ma od razu
    > charakteru ani dydaktycznego ani edukacyjnego. W przeciwnym razie
    > absolutnie wszystko dałoby się pod to podciągnąć. Nie sądzę aby takie były
    > intencje Ustawodawcy.

    bardzo byc moze, niemniej jednak ja tak te przepisy rozumiem
    a jakie byly intencje ustawodawcy...trudno na podstawie czytania artykulow tej
    ustawy wywnioskowac...pomocny bylby zapewne komentarz do ustawy
    a co do analizy...trzeba by chyba najpierw zdefiniowac to pojecie albo
    okreslic, co pod tym pojeciem sie rozumie. Imho, pomijajac fakt, ze komentarze
    sa czasem wulgarne, autorzy strony znaja sie na rzeczy i to co na niej
    przedstawili, z pominieciem sposobu, w moim mniemaniu jest analiza. Byc moze
    analiza ta nie jest szczegolowa, obszerna itd. itd. ale mimo wszystko (nie we
    wszystkich przypadkach) analiza jest.

    pozdrawiam
    d.