  • Data: 2004-02-13 04:44:12
    Temat: Re: Prawo własności w internecie !!!
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c0h5t4$e8c$1@atlantis.news.tpi.pl>, Richi wrote:
    > Pewnie, ze posiadam tak jak pisałem w rozdzielczości 1800x1280 i to całą
    > serie tych zdjęć.
    > Ale czy ja mam iść z tym po prostu na zwykły komisariat ???

    Do końca głowy nie dam, ale wydaje mi się że możesz z tym iść na każdy
    jeden. W ostateczności odeślą gdzie indziej (ciebie, lub papiery).
    Ponieważ nie znasz adresu delikwenta, to właściwy będzie chyba ten pod
    który podpadasz ty.

    > Przecież tam ledwo co kompy mają a o necie nie wspomne.

    Do not underestimate the power of the blue side.

    > Może do prawnika jakiegoś lepiej ?

    Tak szczerze mówiąc, to gdyby nie arogancja tego gnojka to uznałbym, że
    sprawa nie jest w ogóle warta zachodu i zawracania komukolwiek głowy. Jak
    masz samozaparcie to przyj, ale MZ prawnik narazi cię tylko na dodatkowe
    koszta a wcale go nie potrzebujesz (przynajmniej na tym etapie).

    --
    Marcin