  • Data: 2005-08-10 15:26:27
    Temat: Re: Prawo ruchu drogowego
    Od: "lublex" <l...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Całkiem niedawno robiłam prawo jazdy, długo to trwało, bo ten
    > nieszczęsny placyk... Przed samym egzaminem miałam właśnie taką
    > sytuację, gdzie jechałam z instruktorem za traktorem z przyczepą. Kazał
    > wyprzedzić, ale nim zakończyłam manewr, skończyła się przerywana. Nie
    > przerywa się rozpoczętego manewru, to pierwsze, co usłyszałam, drugie to
    > było właśnie to, że istnieje możliwość, iż nie będę już miała gdzie się
    > wcisnąć.

    współczuję instruktora i nie dziwię się,że "długo to trwało"

    za kierownicą trzeba:
    po pierwsze - myśleć
    po drugie - patrz po pierwsze

    wyobraź sobie sytuacje gdy linia ciągła informuje Cię o ograniczonej
    widoczności przy manewrze wyprzedzania. Z uporem kontynujesz wyprzedzanie
    mimo, że z tunelu* (z za zakrętu*, wzniesienia*) wyłania się ciężarówka*,
    (sam. osobowy*, ciągnik*, kolumna harcerzy*, pielgrzymka do Częstochowy*,
    itp.*) bo tak Ci powiedział instruktor... (RIP)

    Mam nadzieję, że nigdy nie spotkam Cię na swojej drodze...

    *) niepotrzebne skreślić

    lublex