  • Data: 2005-08-10 16:41:38
    Temat: Re: Prawo ruchu drogowego
    Od: "lublex" <l...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ideogram" napisała w wiadomości

    > Mam nadzieję, że umiesz też pisać bez osobistych wycieczek?
    > Pisałam o jednej konkretnej sytuacji i specjalnie dopytałam, żeby mieć
    > pewność, co nie znaczy, że jestem kretynką i z uporem maniaka będę
    > wyprzedzała choćby i po trupach.

    Pisałaś "o jednej konkretnej sytuacji"??? " i specjalnie dopytałam..."???
    nic takiego z Twojego pierwszego postu nie wynika. Podałaś przykład jako
    potwierdzenie zasady że:
    >Nie przerywa się rozpoczętego manewru(...ciach)

    skrytykowałem to bezwzględnie i podpisuję się dalej pod wszystkim co
    napisałem.
    Natomiast bardzo się cieszę, że potrafiłaś w drugim poście zmniejszyć moje
    obawy przed spotkaniem na trasie.

    pozdrawiam
    lublex