  • Data: 2005-01-04 08:24:17
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja RÓWNIEŻ aut, które są po prostu stare i bardzo wkrótce muszą być
    > niesprawne.
    Jaka jest więc granica? 5 lat? 10? 15? (do tej ostatniej liczby to może
    mógłbyś
    mnie przekonywać)

    > A niech służy.
    > Tyle że niech chętny na te usługi zapłaci swoistą "karę" za zaśmiecanie
    > naszych dróg. Nie ma zakazu kupowania, ale też nie ma obowiązku.
    A czy kupując np takie bmw w salonie, płacisz "swoistą kare" za zaśmiecanie?
    To w końcu też auto sprowadzone z zachodu. Tyle, że odpowiednio wcześnie.

    > Jak to nie porzuca?
    > Mało to wraków przy ulicach stoi?
    > O ile ich na nasz koszt straż miejska nie odholuje?
    No to miałem więcej szczęścia niż Ty, bo sie nie spotkałem.
    No ok, odholowują na nasz koszt. Bo tak im najłatwiej. A przecież
    samochód ciągle ma właściciela. Możnaby szukać choćby po numerach
    i obciążyć takiego kompletem kosztów. To by sie potem nauczył gdzie
    złomowisko.