  • Data: 2005-01-04 10:48:06
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bzooo" <z...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    news:crdlg4$gvm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A jak to wygląda np. z polskimi polonezami? Coroczny przegląd podbijany
    > za flaszkę.

    Wszystko co wymyślisz (i nie tylko Ty) i ukróci ten proceder zyska mój
    poklask.

    > Np w takich niemczech ich na nie stać, to nie chcą starych i wymieniają je
    > prędzej.

    My też nie chcemy starych.

    > Ktoś, kto odłoży np 50.000pln nie będzie sprowadzał używki
    > tylko sie przespaceruje do salonu. a jak ktoś ledwie uciuła 15000
    > to jakie ma wyjście?

    Kupić z II ręki.
    W Polsce.

    > Fakt. Ale przyznasz, że tama na granicy to duże ograniczenie podaży?

    Ale słuszne.
    Popatrz co się dzieje z rynkiem wewnętrznym od maja.
    Nie istnieje praktycznie.

    Żyją tylko giełdy i kiermasze kradzionych części.

    > Wystarczy jak na nasze drogi, ale daleko nam do zachodnich standardów,
    > gdzie przeciętna rodzina posiada min. 2 samochody.

    Dogonimy, nie musimy dzisiaj.

    > Malucha.

    I nie tylko.
    Malucha można było już za kilkaset zł.

    > Coś mi się wydaje, że nie przekonam. I chyba wiem dlaczego.
    > Rozmawiam chyba z człowiekiem, który ma dochody sporo wyższe
    > ode mnie.

    A jak się mylisz?

    > Należy zrozumieć, że nie każdy ma pensje 5000pln/mies.

    Myślisz że tego nie wiem?
    Zdziwiłbyś się jak bardzo.