  • Data: 2005-01-04 10:24:17
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Raczej nie krzywdzi się obecnego właściciela.

    Calkiem Ci odbilo ?

    Kupilem sprowadzonego z Holandi peugeota..
    Wg Ciebie nie jestem "Polskim wlascicielem" ?

    Wlasniemnie nowego Polskiego wlasciciela KRZYWDZI to,
    ze rzad kaze mi DODATKOWY podatek zaplacic.

    > Polski właściciel.

    Jeszce raz.

    A ja to wg Ciebie Holender jestem ?
    Jakim prawem PODOBNO NASZ rzad
    gnebi mnie, zebys ty mogl swojego starego trupa
    drozej sprzedac ?
    Ja mojego "trupa" na zlom dalem i jest na POLSKICH drogach
    o jednego rupiecia mniej.

    > A ja RÓWNIEŻ aut, które są po prostu stare i bardzo wkrótce muszą być
    > niesprawne.

    A cos ie to obchodzi ?
    Powinno Cieobchodzic by juz NIE JEZDZILY WTEDY,
    gdy beda niesprawne..
    Dlaczego ma byc lepszu 20 letni maluch niz 20 letni Peugot 205 ?

    > A niech służy.
    > Tyle że niech chętny na te usługi zapłaci swoistą "karę" za zaśmiecanie
    > naszych dróg.

    Jak KARE za jakie ZASMIECANIE ?

    > Nie ma zakazu kupowania, ale też nie ma obowiązku.

    Ale jest BEZPRAWNY prawdopodobnie podatek..

    Polskich ?

    Boguslaw