    From: "Bzooo" <z...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo przeciw nam
    Date: Mon, 3 Jan 2005 12:31:35 +0100
    <cqu7bf$cdv$1@news.onet.pl> <cqu9u8$248$1@news.onet.pl>
    <cqucgb$nqa$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.61.0412292322550.768@athlon>
    <cr0eqv$hel$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.61.0412301249050.2044@athlon>
    <cr10bd$4k$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.61.0412310029240.1420@athlon>
    <1...@p...pl>
    <Pine.WNT.4.61.0412311200140.1484@athlon>
    <3...@p...pl>
    <Pine.WNT.4.61.0412311923290.248@athlon>
    <6...@p...pl>
    <Pine.WNT.4.61.0501031028090.924@athlon>

    > Ja to się pewnie połowie Polski narażę.
    > Ale przykro mi - uprawnienie do prowadzenia *jeśli* ma być weryfi-
    > kowane :) to IMO nie powinno być "bezterminowe".
    > Skrajność w której od człowieka zdającego egzamin wymaga się
    > (a przynajmniej "miejscami wymagało się") centymetrowych dokładności
    > w panowaniu nad pojazdem (IMO zbędnych) a od kilkudziesięcioletniego
    > użytkownika tychże dróg nie wymaga się *żadnej* weryfikacji stany
    > jego znajomości przepisów to też taka "ciekawostka".

    Kolejny polski cud. W USA jest właśnie terminowe.
    Co to za prawko, jeśli dostaje je 17-latek i to na zawsze?
    Choćby takie badania lekarskie. 17-latek młody, zdrowy,
    wzrok ma dobry. A co 50 lat później? Nawet jeśli całe
    życie jeździł, to mu ktoś musi powiedzieć, że juz nie może,
    bo np. w denkach od słoików to on nic nie widzi.

    > Doceniam, ale jestem zdania odrębnego :)
    Jeśli chodzi o złom, to również myślę, że wartoby go zatamować.
    Jeśli mowa o autach w stanie przyzwoitym - nadal pozostaję przy swoim.