    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracy ;-) Co jest korzystniejsze dla pracodawcy?
    Date: Fri, 25 Sep 2015 12:54:58 +0200

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2015-09-24 17:46, J.F. pisze:

    >Jeśli z tego mięsa robisz coś więcej niż tylko sprzedajesz (masz np
    >garmaż) - generować możesz więcej dokumentów. rozliczenie wtedy tak,
    >żeby wyjść na swoje jest łatwiejsze. Ogólnie im więcej miejsc, gdzie
    >nie można do końca wymierzyć powodują, że można jakieś pieniądze
    >wygenerować.

    Ale pieniedzy z tej generacji nadal nie ma.
    Zeby powstaly, to musisz cos sprzedac bez rachunku, albo fikcyjna
    fakture zakupu miec.
    Potem sobie braki towarowe rozpisujesz, ale pieniadze powstaja gdzie
    indziej.

    Calkiem fikcyjna faktura niebezpieczna jest, lepiej sie dogadac z
    kims, kto ja normalnie zaksieguje, i nie zaplaci przy tym duzo
    podatku.

    J.