  • 11. Data: 2004-04-10 01:18:01
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "SQLvvysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości
    news:c57915$2qj0$2@mamut1.aster.pl...

    > Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To co, kupic ci kaganiec?
    >
    > --
    > SQLwysyn
    > 370HSSV-0773H
    > prosiłem żebys nie odpisywał
    no comments

  • 12. Data: 2004-04-10 18:12:01
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    > no comments

    Słuchaj, dzieciaku.

    1. wycina sie cudze sygnaturki
    2. nie dopisuje sie wlasnej odpowiedzi po znaku cytowania > co robisz
    nagminnie
    NAucz is netykiety i dopiero pozniej wdawaj sie z polemiki z doroslymi.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 13. Data: 2004-04-10 21:37:59
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Chciałem się dowiedzieć w jakim czasie po kolizji policja ma prawo
    przesłać
    > wniosek do sądu grockiego

    Teoretycznie może przesłać nawet i 100 lat po kolizji (sąd wówczas
    zapewne umorzy postępowanie)
    Praktycznie ma na to prawie rok. Prawie bo zgodnie z kodeksem
    wykroczeń (zakładam że świadomie i celowo używasz pojęcia kolizji i
    nie mylisz jej np. z wypadkiem komunikacyjnym który jest
    przestępstwem) jeśli w ciągu roku postępowanie o wykroczenie nie
    będzie wszczęte to nie należy go już wszczynać a wszczęte po tym
    czasie umorzyć (z powodu przedawnienia karalności)
    Zwrot "prawie rok" bierze się z tego że momentem wszczęcia
    postępowania jest tu wydanie zarządzenia w Sądzie o takimże
    wszczęciu, a zatem aby prezes sądu (bądź upoważniony sędzia)
    zdążył wszcząć postępowanie w terminie roku od zdarzenia policja
    musi z wnioskiem pofatygować się nieco wcześniej.

    Głosy o 7 dniach które przeczytałem poniżej dotyczą zapewne terminu
    w jakim powinno być wydane postanowienie Sądu w przedmiocie
    zatrzymania prawa jazdy faktycznie zatrzymywanego zwykle na
    miejscu zdarzenia. To jednak nie ma wpływu ma karalność samego
    wykroczenia i termin jego przedawnienia

    -> http://usenet.pomocprawna.info