eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo e-konsumenta. › Re: Prawo e-konsumenta.
  • Data: 2005-05-31 15:26:53
    Temat: Re: Prawo e-konsumenta.
    Od: Michal Bien <m...@u...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kam <X#k...@w...pl#X> wrote:

    > Możesz zwracać, nie musisz reklamować niezgodności. Tylko że napisałbym
    > że towar był niepsrawny, tak żeby nie zarzucono Ci jego uszkodzenia.

    Jak najbardziej, tylko trzeba pamietac o zachowaniu terminu i formy
    _PISEMNEJ_ a nie jakims emailem, telefonicznie itp. W koncu po to
    wprowadzono ten tryb odstapienia od umowy - nie ma on zwiazku z wadliwoscia
    towaru. Ale slusznie zaznaczono zeby powolac sie na uszkodzenie towaru - by
    sprzedawca nie staral sie zrobic Ci na zlosc. Postaraj sie jak najlepiej
    udokumentowac uszkodzenie przed odeslaniem.

    > Przy zwrocie - raczej Ty. Przy reklamacji z niezgodności - masz prawo
    > żądać zwrotu poniesionych kosztów.

    Dodatkowo przemawia za tym porowanie odstapienia od umowy z powolanej
    ustawy w trybie art. 7 i 12. W art. 12 wprost mowi sie o odstapieniu na
    koszt przedsiebiorcy, w 7 o zwrocie co strony swiadczyly [czyli odsylasz na
    swoj koszt ale mozesz zadac zarowno zwrotu ceny towaru jak i kosztow
    przesylki,[w jedna stone - do Ciebie], manipulacyjnych [jak w Proline] itp.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938
    Stop dla patentow na oprogramowanie! Dodaj swoj glos:
    http://patenty.komada.org/index.php

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1