eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo e-konsumenta. › Re: Prawo e-konsumenta.
  • Data: 2005-05-31 15:18:27
    Temat: Re: Prawo e-konsumenta.
    Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wielkie dzięki za pomoc :)

    --
    Pozdrawiam:
    gawdzik


    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    news:d7ht66$dbr$3@news.onet.pl...
    > gawdzik napisał(a):
    > > Tak, czytałem to wszystko. Nie wiem tylko, jak już wspomniałem, czy w
    tym
    > > wypadku przysługuje mi prawo zwrotu w terminie 10 dni czy muszę najpierw
    > > produkt reklamować? I jeszcze pytanie kto pokrywa w takim wypadku koszty
    > > przesyłki? (mówię zarówno o reklamacji jak i zwrocie towaru w ciągu 10
    dni).
    >
    > Możesz zwracać, nie musisz reklamować niezgodności. Tylko że napisałbym
    > że towar był niepsrawny, tak żeby nie zarzucono Ci jego uszkodzenia.
    > Przy zwrocie - raczej Ty. Przy reklamacji z niezgodności - masz prawo
    > żądać zwrotu poniesionych kosztów.
    >
    > KG


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1