eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo e-konsumenta. › Re: Prawo e-konsumenta.
  • Data: 2005-05-31 16:20:17
    Temat: Re: Prawo e-konsumenta.
    Od: "K. Borek" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gawdzik wrote:
    > Cześć,
    > przytrafiła mi się ostatnio taka historia. Zakupiłem w sklepie
    > internetowym pewne urządzenie, po rozpakowaniu i podłączeniu okazało
    > się ono jednak niesprawne. Czy w takim wypadku przysługuje mi
    > 10-dniowy termin zwrotu produktu bez podania przyczyny? Czy postępuję
    > się wtedy wg. praw dotyczących sprzedaży produktu niezgodnego z
    > umową? Krótko chodzi mi o to czy mogę bezwględnie rządać od sklepu
    > zwrotu gotówki czy najpierw muszę odesłać sprzęt do serwisu w celu
    > jego sprawdzenia?

    Umowa została zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedawcy więc w
    terminie 10 dni konsument ma prawo odstapienia od umowy bez podania
    przyczyn.
    Wcale nie będzie dziwne takie odstąpienie w sytuacji, gdy konsument otrzymał
    niesprawny produkt.

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--
    --> Polscy windykatorzy --> http://windykatorzy.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1