eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo e-konsumenta. › Re: Prawo e-konsumenta.
  • Data: 2005-05-31 15:45:53
    Temat: Re: Prawo e-konsumenta.
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal Bien napisał(a):
    > Jak najbardziej, tylko trzeba pamietac o zachowaniu terminu i formy
    > _PISEMNEJ_ a nie jakims emailem, telefonicznie itp.

    mailem to jeszcze mogłoby być, w końcu forma pisemna jest tylko dla
    celów dowodowych, ale istotnie najlepiej na piśmie i listem poleconym

    > Dodatkowo przemawia za tym porowanie odstapienia od umowy z powolanej
    > ustawy w trybie art. 7 i 12. W art. 12 wprost mowi sie o odstapieniu na
    > koszt przedsiebiorcy, w 7 o zwrocie co strony swiadczyly [czyli odsylasz na
    > swoj koszt ale mozesz zadac zarowno zwrotu ceny towaru jak i kosztow
    > przesylki,[w jedna stone - do Ciebie]

    uważasz, że można żądać zwrotu kosztów przesyłki? czy to jest
    świadczenie z umowy od której odstępujesz?

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1