  • 1. Data: 2002-01-16 14:18:34
    Temat: Re: Prawo do ulgi - ślepego lub głuchego
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KOLA" napisał w wiadomości:
    [cięcie]
    > Ponieważ nie mam maila do szacownego grona
    > inicjatorów, zproponuję więc swoje rozwiązanie
    > z tej trybuny.
    > Zmienić ustęp 2 artukułu 48 Dz.U.1993.7.34 na:
    > "Domniemywa się, żo osoba, która nie posiada orzeczonego trwałego
    > inwalidztwa związanego z całkowitą utratą wzroku lub słuchu
    > używa odbiorników radiofonicznych
    > lub telewizyjnych."
    >
    > kola

    Z tego co pamietam to domniemanie było z korzyścią dla obywatel np.
    domniemanie niewinnosci (dopóki nie udowodni się winy). Widze że
    pierdzistołki z KRRiTV zaczynają wprowadzać strategię jak pracownicy US
    gdzie każdego przedsiębiorcę traktuję sie jak złodzieja a udowodnienie winy
    to tylko kwestia czasu i zaangażowania urzędników. Nie zgadzam się z
    obciążeniami obywateli abonamentem dla samego faktu. Zdecydowana większość
    ludzi jakby miała możliwość wyboru to by zrezygnowała z ogładania telewizji
    publicznej (TVP1, TVP2) bo to na ich rzecz jest tzw "Abonament za posiadanie
    odbiornika TV". Niby mamy gospodarke wolnorynkową ale co niektórzy rozumieją
    to w dziwny sposób.

    Serwiz

  • 2. Data: 2002-01-16 22:16:53
    Temat: Prawo do ulgi - ślepego lub głuchego
    Od: "KOLA" <c...@p...onet.pl>

    Tak chce Rada RiTV
    (doniosła dziś TV)
    i mocno brnie w tym kierunku.
    Uważam, że bardzo słusznie.
    Skoro moja babcia, stryjek
    oraz wszyscy jego kumple
    ze Związku Weteranów Pracy płacą uczciwie
    to dlaczego ja i moja dziewczyna mamy oglądać
    za free tak kosztowne w produkcji
    codzienne wiadomości, teleexpresy, panoramy,
    transmisje, relacje
    przeplatane zabawnymi i edukacyjnymi
    filmami reklamowymi.
    Dlaczego ciągle Ci sami ludzie mają płacić
    za Klosa, Janosika i Czterech Pancernych?
    Czy zawsze oni muszą ponosić koszty
    wystąpień, debat, prelekcji i spotów?
    C z y t o j e s t s p r a w i e d l i w e ?
    - na pewno nie!!!
    Dla tego popieram inicjatywę Rady.
    Boję się tylko, czy tak zacni członkowie ww.
    są wstanie przechytrzyć anarchistyczny motłoch
    i "wypracować skuteczne rozwiązanie"