    From: "KOLA" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo do ulgi - ślepego lub głuchego
    Date: Wed, 16 Jan 2002 23:16:53 +0100

    Tak chce Rada RiTV
    (doniosła dziś TV)
    i mocno brnie w tym kierunku.
    Uważam, że bardzo słusznie.
    Skoro moja babcia, stryjek
    oraz wszyscy jego kumple
    ze Związku Weteranów Pracy płacą uczciwie
    to dlaczego ja i moja dziewczyna mamy oglądać
    za free tak kosztowne w produkcji
    codzienne wiadomości, teleexpresy, panoramy,
    transmisje, relacje
    przeplatane zabawnymi i edukacyjnymi
    filmami reklamowymi.
    Dlaczego ciągle Ci sami ludzie mają płacić
    za Klosa, Janosika i Czterech Pancernych?
    Czy zawsze oni muszą ponosić koszty
    wystąpień, debat, prelekcji i spotów?
    C z y t o j e s t s p r a w i e d l i w e ?
    - na pewno nie!!!
    Dla tego popieram inicjatywę Rady.
    Boję się tylko, czy tak zacni członkowie ww.
    są wstanie przechytrzyć anarchistyczny motłoch
    i "wypracować skuteczne rozwiązanie"
    Ponieważ nie mam maila do szacownego grona
    inicjatorów, zproponuję więc swoje rozwiązanie
    z tej trybuny.
    Zmienić ustęp 2 artukułu 48 Dz.U.1993.7.34 na:
    "Domniemywa się, żo osoba, która nie posiada orzeczonego trwałego
    inwalidztwa związanego z całkowitą utratą wzroku lub słuchu
    używa odbiorników radiofonicznych
    lub telewizyjnych."

    kola