  • 11. Data: 2010-11-25 12:31:33
    Temat: Re: Prawo do odmowy badań?
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iclifq$d35$1@news.onet.pl...

    > O. A to ciekawostka.
    > Jakieś najnowsze badania że HIV nie jest chorobą zakaźną?
    >
    > To jaką, jeśli można wiedzieć?
    > Dla ułatwienia: HIV nie jest pasożytem żeby go wrzucić do
    > pasożytniczych.

    HIV to nazwa wirusa. AIDS to choroba jaka wywoluje.

  • 12. Data: 2010-11-25 12:37:28
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Masz prawo odmówić.
    > Napisz pracodawcy oświadczenie, że odmawiasz badań bo konstytucja
    > gwarantuje Ci PRAWO do pracy bez względu na stan zdrowia.
    >
    > To będzie podkładka dla pracodawcy w przypadku najścia przez PIP

    Moment moment, a badania okresowe?
    tam jest badanie krwi w wiekszosci przypadkow. Na dodatek morfologie wg mnie
    kazdy czlowiek powinien raz do roku zrobic... tak dla kontoroli

  • 13. Data: 2010-11-25 12:50:30
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl>

    W dniu 2010-11-25 13:31, FlashT pisze:

    > Użytkownik "Massai"<t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > HIV to nazwa wirusa. AIDS to choroba jaka wywoluje.

    Ale żeby mieć AIDS to najpierw trzeba się "załapać" na HIV -
    może niekoniecznie przez podanie ręki, ale jednak przez kontakt
    - np. seksualny.

    A do każdej pracy należy mieć badania wstępne i orzeczenie lekarza
    o stanie zdrowia zatrudnianego(tak mówi K.P.), dla jego dobra, gdyby się
    miało okazać, że za kilka lat wystąpi o odszkodowanie do pracodawcy za
    utracone zdrowie.
    --
    Mel.

  • 14. Data: 2010-11-25 13:03:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Tak... HIV rzeczywiscie nie jest choroba zakazna, ale jakos tak niewiadomo czemu
    nie jest mile widziany.

    Morfologia siakoś tak jakby HIVa nie wykrywa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2010-11-25 15:14:49
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-11-25 12:37, FlashT pisze:

    > Tak... HIV rzeczywiscie nie jest choroba zakazna, ale jakos tak niewiadomo czemu
    nie jest mile widziany.

    Chyba masz na myśli AIDS, bo HIV to nazwa wirusa.
    AIDS jest jak najbardziej chorobą zakaźną (polegającą na zakażeniu
    wirusem HIV) i jak najbardziej zaraźliwą, bo przenosi się z osoby chorej
    na osobę zdrową.

    Pieprzysz jak potrzaskany.

    Śmiech jest zaraźliwy, ale nie zakaźny. Malaria jest zakaźna, ale nie
    zaraźliwa.
    Głupota, jaką prezentujesz jest niestety zaraźliwa i piekielnie
    szkodliwa dla otoczenia. Należy Cię izolować.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2010-11-25 15:17:34
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-11-25 13:50, Me(L)Isa pisze:

> [...]
    > o stanie zdrowia zatrudnianego(tak mówi K.P.), dla jego dobra, gdyby się
    > miało okazać, że za kilka lat wystąpi o odszkodowanie do pracodawcy za

    Czyli, koniec końców - dla czyjego dobra?
    ;)

    Żyjemy w systemie niewolniczym. Tutaj los i dobro niewolnika nikogo nie
    interesuje. Interesujące mogą być tylko utracone środki na
    wyprodukowanie siły roboczej.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2010-11-27 18:41:34
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaraźliwa.
    > Głupota, jaką prezentujesz jest niestety zaraźliwa i piekielnie
    > szkodliwa dla otoczenia. Należy Cię izolować.

    Umiejetnosc czytania sie klania :)

  • 18. Data: 2010-11-29 06:14:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał

    > Moment moment, a badania okresowe?
    > tam jest badanie krwi w wiekszosci przypadkow.

    Badanie okresowe polega na wypisaniu dla pracodawcy faktury na kilka
    dych. W tym czasie, dla przerwania krępującej ciszy, pada zdawkowe
    pytanie "Jak się pan czuje? Dobrze? No to dobrze." i tyle.
    Przynajmniej ja tak miałem :)

  • 19. Data: 2010-11-29 07:30:00
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 25 Lis, 11:21, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > W dniu 25.11.2010 10:31, Mordzia pisze:
    > Jak jestem przedsiębiorcą to nie potrzebuję badań, prawda? Jak
    > mam umowę-zlecenie też nie.
    Jesteś pewien, że jak pracujesz przy żarciu to ich nie potrzebujesz?

  • 20. Data: 2010-11-29 10:05:13
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    wiadomości news:icvgbt$5im$1@news.onet.pl...
> [...]
    > się pan czuje? Dobrze? No to dobrze." i tyle. Przynajmniej ja tak miałem

    To moze u Ciebie :-)
    Ja bylem na badaniach okresowych (kontrolnych). Pracuje w ZPCh, badania mamy
    regularnie robione. Co sklada sie na badania? U mnie bylo:
    1. morfologia
    2. mocz
    3. cukier we krwi
    4. przeswietlenie pluc
    5. Okulista (dawniej mialem jeszcze laryngologa i stomatologa)
    6. "badanie ogolne" (cisnienie, waga, wzrost)
    7. szczegolowy wywiad lekarski (lacznie okolo 40 pytan o przebyte choroby
    itd)
    malo tego, wyszedl mi zbyt wysoki poziom cukru we krwi, musialem badanie
    pwtorzyc, inaczej nie dostal bym zaswiadczenia o zdolnosci do pracy.