  • 1. Data: 2010-11-25 10:20:09
    Temat: Czy podjazd do sklepu dla wozkow dzieciecych jest obowiazkiem czy opcja?
    Od: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net>

    Witam.

    Tworzy mi sie sredniej wielkosci sklep niedaleko miejsca zamieszkania.
    Jest usytuowany tak, ze "gladki" podjazd (dla wozka) jest mozliwy
    wylacznie przez parking, na ktorym na pewno bedzie napchane aut, bo
    kazdy chce przy wejsciu stanac. A w takim wypadku trzeba bedzie po
    czterech-piecu schodkach "wjezdzac".

    Czy nie ma zadnych przepisow dot. np. podjazdow zrobionych na
    schodach/obok nich, o ktorych przestrzeganie moznaby prosic osobe
    odpowiedzialna za sklep? Znalazlem tylko cos o maksymalnym nachyleniu
    podjazdu...

    Mam zamiar to zasugerowac, bez rzucania przepisami, ale fajnie byloby
    przed rozmowa na wszelki wypadek miec jakies argumenty, jesli istnieja :)

    P.S.
    Wiem, ze zawsze moge kupowac w innym sklepie, ale:
    - nie chce sie z nimi klocic, a ladnie ich poprosic, wiec nie jest to
    kwestia "jak im chcesz zrobic na zlosc, to czemu im chcesz dac zarobic"
    - to jest zapadla wiocha i kolejny sklep jest ode mnie "troche" dalej :)

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

  • 2. Data: 2010-11-25 10:35:30
    Od: "prg" <b...@b...pl>

> [...]
    > parking, na ktorym na pewno bedzie napchane aut, bo kazdy chce przy wejsciu
    > stanac. A w takim wypadku trzeba bedzie po czterech-piecu schodkach

    Te podjazdy nie sa dla wozkow dzieciecych tylko dla wozkow inwalidzkich robione.
    Wymagac, zeby byl podjazd dla wozka dzieciecego nie mozna, ale mozna poszukac w
    przepisach czegos o wozkach inwalidzkich.

  • 3. Data: 2010-11-25 19:11:29
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "WRonX" <WRonX@[-CUT-].WRonX.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwestia "jak im chcesz zrobic na zlosc, to czemu im chcesz dac zarobic"
    > - to jest zapadla wiocha i kolejny sklep jest ode mnie "troche" dalej :)

    Przejrzyj "Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych jakim powinny
    odpowiadac budynki i ich usytuowanie"
    tam zdaje sie to jest - powinno byc chyba w dziale dotyczacym Wejsc do
    budynkow.
    Przemek

  • 4. Data: 2010-11-25 19:16:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/25/2010 11:20 AM), WRonX wrote:
    [...]
> [...]
    > - nie chce sie z nimi klocic, a ladnie ich poprosic, wiec nie jest to
    > kwestia "jak im chcesz zrobic na zlosc, to czemu im chcesz dac zarobic"

    Skoro nie chcesz się z nimi kłócić, to przepisy w zasadzie są bez
    znaczenia :). Jak są wykażą się zrozumieniem i możliwościami, wtedy
    odbędzie się i bez przepisów w zanadrzu. Jak wyciągniesz z zanadrza
    przepisy - przestanie być miło :(.

    p. m.