  • 11. Data: 2005-07-26 07:18:13
    Temat: Re[2]: Prawo-chodnik
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Klub) napisał(a):

    > Ale to jest chodnik dla pieszych

    Można parkować na chodniku, jeżeli zostawi się 1,5 przejścia.

    > Czy w tej sytuacji ocoby, ktore parkuja popelnia wykroczenie parkujac
    > na chodniku, gdyz nie sa mieszkancami

    Jakie wykroczenie? To prywatna, zamknięta droga? Jeżeli to droga publiczna,
    to każdy może parkować na chodniku wzdłuż Twojej posesji.

    > Czy ja moge postawic znak /zakaz parkowania, nie dotyczy mieszkancow/

    Na szczęście nie.

    JoP

  • 12. Data: 2005-07-26 07:57:19
    Temat: Re[3]: Prawo-chodnik
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj Jolanta,

    W Twoim liście datowanym 26 lipca 2005 (09:18:13) można przeczytać:

> [...]

    JP> Jakie wykroczenie? To prywatna, zamknięta droga? Jeżeli to droga publiczna,
    JP> to każdy może parkować na chodniku wzdłuż Twojej posesji.

    A lezeli w ten sposob zastawiaja mi wjazd

    Droda szybkiego ruchu
    ____ ____________________ _________
    | | Chodnik | |
    | | >>>>>> | |
    |______________________ |___________
    |Podesja
    JA wjezdza tak jak strzalki wskazuja
    Miedzy chodnikiem a droda jest kawalek trawnik, tu tez parkuja

    --
    Pozdrowienia,
    Klub

  • 13. Data: 2005-07-26 08:00:12
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj Jolanta,

  • 14. Data: 2005-07-26 09:19:33
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Klub) napisał(a):

    > A lezeli w ten sposob zastawiaja mi wjazd

    Wjazd na posesję? Nic dotąd nie pisałoś o zastawianiu wjazdu.

    > Droda szybkiego ruchu
    > ____ ____________________ _________
    > | | Chodnik | |
    > | | >>>>>> | |
    > |______________________ |___________

    Ktoś coś jest w stanie wyczaić z tego obrazka? Ja średnio.

    > JA wjezdza tak jak strzalki wskazuja
    > Miedzy chodnikiem a droda jest kawalek trawnik, tu tez parkuja

    Nie, na trawie nie wolno.

    JoP

  • 15. Data: 2005-07-26 09:50:05
    Temat: Re[4]: Prawo-chodnik
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj Jolanta,

    W Twoim liście datowanym 26 lipca 2005 (11:19:33) można przeczytać:

    JP> Wjazd na posesję? Nic dotąd nie pisałoś o zastawianiu wjazdu.

    JP> Ktoś coś jest w stanie wyczaić z tego obrazka? Ja średnio.

    JP> Nie, na trawie nie wolno.

    JP> JoP
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    Droda szybkiego ruchu

    1 ____________________ 2 _________
    | | Chodnik | |
    | | >>>>>> | |
    |______________________ M|___________
    |Podesja o
    Jezeli jade od lewej strony, wjezdzam od wjazdem 2 do mojedo domu
    Z domu wujezdzam wjazdem 2
    Pierwszy wjazd, jest zjazde sasiada

    --
    Pozdrowienia,
    Klub

  • 16. Data: 2005-07-26 10:07:41
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Klub) napisał(a):

    > Jezeli jade od lewej strony, wjezdzam od wjazdem 2 do mojedo domu
    > Z domu wujezdzam wjazdem 2
    > Pierwszy wjazd, jest zjazde sasiada

    No to nie mają prawa zastawiać wjazdów. Dzwoń po Straż Miejską. Ale obawiam
    się, że jeśli masz możliwość wjechania pod dom innym wjazdem, bo zastawiony
    będzie tylko jeden, to możesz ich trochę wkurzyć.

    JoP

  • 17. Data: 2005-07-26 10:16:29
    Temat: Re: Prawo-chodnik
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 26 lip o godzinie 11:50, na pl.soc.prawo, Klub napisał(a):

    > Jezeli jade od lewej strony, wjezdzam od wjazdem 2 do mojedo domu
    > Z domu wujezdzam wjazdem 2
    > Pierwszy wjazd, jest zjazde sasiada

    Czy raczysz w końcu pisać po polsku???
    Chłopie, początkowo sądziłem że jesteś czechem albo słowakiem - ale widzę
    że Ty korzystasz z neostrady - a ta jest świadczona w polsce.
    Ponadto używasz gacka jako klienta newsowego - stosujesz domyślną opcję
    gacka przy cytowaniu wstawiającą inicjały przedpiścy - baaardzo niewygodnie
    się to czyta na grupach newsowych - tutaj panują pewne kanony - jak w
    każdej usłudze, serwisie.

    --
    Herbi
    26-07-2005 12:16:27

  • 18. Data: 2005-07-26 10:40:40
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Jolanta Pers wrote:

    > No to nie mają prawa zastawiać wjazdów. Dzwoń po Straż Miejską. Ale obawiam
    > się, że jeśli masz możliwość wjechania pod dom innym wjazdem, bo zastawiony
    > będzie tylko jeden, to możesz ich trochę wkurzyć.

    Jego wjazd jest zastawiony.
    A jak sąsiad z motyką wyskoczy ze po nie swoim wjeździe?
    Albo coś ciężkiego trzeba przwieźć etc, etc...

    MZ

  • 19. Data: 2005-07-26 10:51:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 12:16:29 +0200, Herbi napisał(a):

    > Czy raczysz w końcu pisać po polsku???

    Właśnie, też mnie to zastanawia - można zrobić litrówkę ;) raz czy dwa, ale
    bez przesady... :)

    A co do samego tematu: jeśli samochody parkujące na chodniku wprowadzają
    zagrożenie - np. ograniczając widoczność osobom wyjeżdżającym z posesji na
    drogę szybkiego ruchu - to będzie można tym argumentować postawienie zakazu
    zatrzymywania. Natomiast żadna samowolka typu samodzielne ustawienie
    barierek albo "lewych" znaków nie wchodzi w grę - tylko sobie można narobić
    kłopotów...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 20. Data: 2005-07-26 11:09:51
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Marcin Żyła <m...@m...com> napisał(a):

    > Jego wjazd jest zastawiony.
    > A jak sąsiad z motyką wyskoczy ze po nie swoim wjeździe?
    > Albo coś ciężkiego trzeba przwieźć etc, etc...

    To dzwoni po straż miejską, że coś tam coś tam nie może. Ale jeśli może
    korzystać z wjazdu sąsiada i nie wiąże się to z żadnymi utrudnieniami, to ja
    na miejscu straży miejskiej bym się wkurzyła, że mi się głowę zawraca.

    JoP