  • 1. Data: 2005-07-25 18:13:39
    Temat: Egzekucja komornicza na wynajętej nieruchomości
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Wynajmuję nieruchomość od pewnej osoby A. Umowa najmu została spisana na
    okres 10 lat.
    Niedawno dowiedziałem się, że ta wyjmowana mi nieruchomość stanow
    zabezpieczenie hipoteczne kredytu udzielonego osobie A.
    Wszystko było ok do chwili, kiedy to okazało się że bank chce zająć tą
    hipotekę.

    Czyli inaczej mówiąc moja umowa najmu idzie do kosza ponieważ nieruchomość
    przeszła na własność banku :-( (Osoba A nie spłacała kredytu)

    Czy mogę domagać się od banku aby respektował to, że mam umowę najmu
    nieruchomości na okres 10 lat?