    From: "Depilator" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie do wypowiedzi na newsach
    Date: Sun, 9 Jun 2002 12:49:02 +0200

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1506-1023577341@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...

    > Nie chce z toba gadac, bo ten temat juz przedyskutowalismy w Stanach
    > wiele razy z prawnikami, administratorami , uzytkownikami usenetu
    > i szkoda czasu na lokalne dyskusje.

    To co tu jeszcze robisz? Usenet jest po to, aby gadać. Chyba nie rozmiesz
    jego podstawowych celów i idei. Prawa chyba tez nie rozumiesz - od kiedy
    prawo USA jest powszechnie obowiązujące na całym świecie? Wiem, że sądy
    amerykańskie uważaja, że maja jurysdykcje nad całym światem, ale to nie
    znaczy, że a) tak jest b) prawo innych krajów nie jest już istotne.

    > Bedziesz mial konkretny temat to daj znac.

    A to nie jest konkretny temat?

    > Koszty opinii prawnej sa znaczne, zatem nie oczekuj kolejnej tasiemcowej
    > dyskusji w wyniku ktorej otrzymasz bezplatna odpowiedz.
    > Masz google to sobie szukaj co cie interesuje.

    I dostanę bezpłatna odpowiedź? Człowieku - ty masz jakies problemy. _Po to
    jest usenet_.

    > A co do tematu wlasnosci hierarchii usenetowych, tutaj pl.
    > to zapytaj Tomka Surmacza.
    > Czy uwaza sie za wlasciciela, czy za adminstratora.
    > Nie spotkalem sie z jego opinia, ze czuje sie wlascicielem.
    > O ile wiem to jest zalozycielem tej hierarchii, ale jezeli masz inne
    > opinie to je ujawnij.

    Ja nie ma innych opinii. Ale znam ludzi, którzy je mają. Taki jest świat -
    ludzie mają inne opinie. Ty masz z tym jakis problem chyba.

    > Ten temat tez juz zostal przedyskutowany i zamkniety w Stanach.

    A! I nie trzeba go w takim razie dyskutować w Polsce? Nie no - jesteś
    niezły.

    > Zadzwon do kancelarii prezydenta, czy na podstawie konstytucji
    > symbole panstwa a w tym skrot PL podlega konstytucyjnej ochronie i RP
    > widzi interes w ochronie symbolu "PL" w internecie/usenecie.

    O - wreszcie coś ciekawego powiedziałeś - niezły pomysł ( pewnie wpadna w
    poploch, bo nie maja pojęcia o co chodzi :)))

    > W Googlu znajdziesz odpowiedzi na wszystkie swoje pytania
    > ale proponuje zakonczyc ten temat, gdyz dyskusje prowadza na manowce.
    > Istotne jest orzecznictwo, a to znam.

    To się nim podziel. Linki. Strony. Cokolwiek. Ja nie znam. Czy to też jest
    tajne? A podanie linka naruszeniem praw autorskich?

    > KONIEC DYSKUSJI

    Ona się chyba jeszcze nie zaczęła - w dyskusji powinny padać jakieś
    argumenty a tych jakoś zabrakło.

    --
    Depi.