  • Data: 2002-06-09 21:13:20
    Temat: Re:
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beerman wrote:

    > Dnia Sun, 09 Jun 2002 01:02:44 +0200, uzytkownik Jacek
    > <g...@p...onet.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
    > tego co nastepuje:

    > Jeeeezzzzuuuuu, czlowieku, naprawde taki z Ciebie kompletny debil? Ja
    > juz powoli przestaje nad soba panowac......
    Nie trudno zauwazyc.
    Kolejny debilny post i jak zwykle zero tekstu na temat.

    > Pieprzysz od kilku lat niebywale bzdury na wszelkie tematy ku pociesze
    > jednych ( w tym mnie) i zgrozie drugich, walczysz o ten twoj zloty,
    > nieskazitelny, perfekcyjny usenet a nie potrafisz zastosowac
    > podstawowych zasad netykiety usenetowej ?????????
    > Takie to trudne czy trzeba tobie wbic to do lba mlotkiem, bo chyba
    > inaczej nie pojdzie.
    > Cytowanie bez skracania 106 linii wyzszego postu...to trzeba miec
    > naprawde cos nietak z glowa...

    Jezeli masz cos kmiotku z glowa to idz do specjalisty.
    Na temat netykiety nie masz pojecia i ciagle prezentujesz zasciankowe
    kompleksy
    i dlatego napisalem KONIEC DYSKUSJI
    bo ani ona merytoryczna, ani nic nie wnosi.
    Sa tutaj moze 2-3 osoby, ktore potrafia dyskutowac i pisac na temat.
    Czytanie innych postow to strata czasu.

    Dlatego jak mam temat to omawiam w stanach, bo tam mam znajomych, ktorzy
    nie sa zasciankowymi kmiotkami.
    Nikt inteligentny na swiecie nie tnie postow. Wystarczy wyjsc w swiat i
    zobaczyc jak naprawde wyglada.

    KONIEC DYSKUSJI
    szkoda tych czcionek i mojej klawiatury