  • Data: 2002-06-11 23:05:16
    Temat: Re: Prawo autorskie do wypowiedzi prawnych
    Od: a...@w...pl (Adam Urban) szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik napisał:

    > Z czystej ciekawości: masz na myśli Adobe Readera czy jakiś
    > "pełny" pakiet do obróbki .PDF ?

    Mam na myśli pakiet podstawowy, nie dający możliwości jakiejkolwiek obróbki.

    > I przy okazji: jakbyś miał namiar na ustawę która została uchwalona
    > jako nowelizacja (tylko) a jest prezentowana jako treść jednolita
    > (na stronach urzędowych) to zapodaj *link* ! (konkrety przemawiają :))

    Nie wiem czy dobrze Cie rozumię.
    Zazwyczaj jest tak na stronach rządowych sejmu, iż jest prezentowana
    nowelizacja jakiejś ustawy np. ostatnia nowelizacja kc znajduje się pod
    adresem http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2000074085
    7 . Natomiast
    ujednolicony akt dostępny jest pod adresem pozycju Dz. U. z 1964.16.93 r,
    zawierający między innymi tę ostatnią nowelizację i wszelkie poprzednie,
    mianowicie http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU19640
    160093 . Ktoś
    dokonał tego ujednolicenia. Ja jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy. W
    końcu widzę, na co idą moje podatki. Teraz również rozumię - dzięki Twoim
    wypowiedziom - iż właściwie prawu autorskiemu w tym przypadku podlega nie
    tyle treść aktu co jego forma (formatowania, etc.). Stąd zapewnie wynika
    ograniczona dostępność do kopiowania jego treści.

    > No, wtedy chyba by już się NIJAK przyczepić nie dało :)
    > Sądzę że infor, hoga i reszta właśnie tak robi !

    Dzięki za info - ten niuans własnie mnie interesował.
    Pozdrawiam.
    Adam.