  • Data: 2003-12-13 10:36:18
    Temat: Re: Prawo autorskie: Uzywanie programu, ktory "nie istnieje"
    Od: "Tomasz Trejderowski" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    KAZDY

    > W ogóle nie musisz się wykazać licencją.
    > Tylko oryginalnymi kopami programów.

    Tylko skad wziac "oryginalna" kopie programu, skoro OpenOffice jest sciagany
    i instalowany z Internetu?

    > Oczywiście. Skąd ta wątpliwość ?

    Tak tylko, na podstawie tego, ze na stronie WWW jest info, iz niedlugo
    bedzie mozna pobrac kod generujacy statystyki ruchu na stronach WWW autorow
    objetych opieka przez Was, a ta sama informacja jest w cytowanym artykule z
    Pulsu Biznesu z 2002 roku. Pomyslalem wiec (widac blednie), ze skoro przez
    tak dlugi okres czasu nie udalo Wam sie tego zrobic, to natrafilscie w tym
    chorym Panstwie na jakich knif, ktory spowodowal iz Wasza cenna dzialalnsc
    okazala sie niemozliwa do kontyunacji. Ale to nie jest chyba temat do
    dyskusji na forum grupy. Polecam swojego priva, jesli chcialbys rozwianac
    ten watek prywatnie :)

    --
    Pozdrawiam!
    Tomasz Trejderowski