    From: "Tomasz Trejderowski" <t...@t...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie: Uzywanie programu, ktory "nie istnieje"
    Date: Sat, 13 Dec 2003 01:03:53 +0100

    > Tam było tylko to:
    >
    > Aldus PhotoStyler
    > Aldus PhotoStyler was discontinued on November 9, 1994. Support is no
    longer
    > available for this product.

    Masz moze gdzies plik tego tekstu, czy pisales z pamieci? Jesli masz, to
    badz tak laskaw i mi go przemailuj na priva.

    > Być może nawet nikt z Adobe już nie pamięta, że ma/miał prawa do tego
    programu :)

    No bez przesady! Ja chce do nich napisac jak radziles. Zebym w odpowiedzi
    nie dostal "Huh? What da ya wanna man?" :) :) :)

    > BSA nie prowadzi kontroli.
    > Wątpię też by domyślili się, że to program ich podopiecznego.

    Pies ich wie, kurna :/

    > BSA nie prowadzi kontroli, lecz policja. Oczywiście takie płyty pewnie
    > zarekwirują, nawet jak będziesz miał tam legalne albo własne mp3 ;)

    Ty mnie nawet nie strasz, drogi kolego! Jesli to jest tylko sama policja to
    mi kurde zarekwiruja kompa lub HDD za to, ze mam OpenOffice zainstalowane,
    bo licencja do niego jest dostepna on-line, a nie w wersji drukowanej (a
    moze mam ja sobie wydrukowac, co?).

    A propos licencji? Czy w trakcje kontroli ja musze wykazac licencje na KAZDY
    produkt zainstalowany / uzywany / posiadany - takze na freeware? Czy musze
    wiec podrukowac sobie wszystkie licencje do darmowych programow, wystawione
    przez ich autorow, czy tez koniecznosc posiadania licencji dotyczy tylko
    programow platnych?

    > --
    > http://www.sti.org.pl/oem.htm

    Czy Stowarzyszenie nadal dziala?