  • 1. Data: 2004-11-05 00:28:07
    Temat: Prawo a stary serial??
    Od: "jeziorm" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Zaczołem ostatnio sciaać z sieci fajny serial telewizyjny :"Robin of
    Sherwood" napewno niektórzy z was go widzieli serial o Robin Hoodzie chyba
    jeden z najlepszych i tak mnie zastanawia czy jest to piractwo czyli
    kradziez? Kto to wie? Jak zas inaczej zdobyc taki serial jezeli nie w taki
    sposob?

  • 2. Data: 2004-11-05 00:43:25
    Temat: Re: Prawo a stary serial??
    Od: "jeziorm" <j...@p...onet.pl>

    Aha i jeszcze jedno pytanie z innej beczki czy nagrywanie ze stacji
    radiowych muzyki i odsluchiwanie jej na własny uzytek w domu itd jest
    legalne?

  • 3. Data: 2004-11-05 01:00:07
    Od: tomb <f...@f...gov>

    > tak mnie zastanawia czy jest to piractwo czyli
    > kradziez?
    To jest piractwo.

    > Jak zas inaczej zdobyc taki serial jezeli nie w taki
    > sposob?
    Kupić:
    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0000E3HK0/
    qid=1099616252/sr=1-1/ref=sr_1_11_1/202-7401177-9723
    813

    http://www.sendit.com/circle/search?words=robin+of+s
    herwood&f=dvd&x=0&y=0

  • 4. Data: 2004-11-05 01:44:17
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    tomb <f...@f...gov> wypocił(a):
    > Kupić:
> [...]

    amazon nie wysyla swych towarow do polski, nie wiem jak sendit... i co
    teraz? wynająć mieszkanie gdzies w londynie lub berlinie i zamowic na ten
    adres??

  • 5. Data: 2004-11-05 02:30:13
    Od: "jeziorm" <j...@p...onet.pl>

    Znalazłem zas ten serial na allegro ale za całość chcą 700zł strzela
    człowieka jak widzi taką cene. Cóz zrobic.

  • 6. Data: 2004-11-05 04:33:31
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "nome" <n...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > amazon nie wysyla swych towarow do polski,

    No popatrz popatrz, a skad ja ma ten rzadek DVD nieosiagalnychw Polsce na
    pólce?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 7. Data: 2004-11-05 09:03:34
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Użytkownik "jeziorm" wrote:

    > Znalazłem zas ten serial na allegro ale za całość chcą 700zł strzela
    > człowieka jak widzi taką cene. Cóz zrobic.

    Skoro Cie nie stac, to lepiej ukrasc?

    shi

  • 8. Data: 2004-11-05 12:35:05
    Od: "Krzysiek M." <s...@w...pl>

    Użytkownik "tomb" <f...@f...gov> napisał w wiadomości
    > To jest piractwo.

    A czy przypadkiem NA WŁASNY UŻYTEK nie jest DOZWOLONE ? - to nie program
    komputerowy :)

    --
    Krzysiek M.
    GG 3025201

  • 9. Data: 2004-11-05 13:33:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nome wrote:

    > amazon nie wysyla swych towarow do polski, nie wiem jak sendit... i co
    > teraz? wynająć mieszkanie gdzies w londynie lub berlinie i zamowic na ten
    > adres??

    Wysyła. Tylko po wejściu Polski do UE co debile zaczęli nagle traktować
    Polskę na równi z np. Urugwajem (chodzi mi o ceny, jakie sobie liczą za
    wysłanie - przed wjeściem do EU płaciłem tyle, ile by płacił np.
    Niemiec, czyli najniższą stawkę, nie licząc krajowej; po wejściu do EU -
    Polska trafiła do najdroższe grupy 'kraje pozostałe').

  • 10. Data: 2004-11-05 13:37:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur "Shiva" Włodarczyk wrote:

    > Skoro Cie nie stac, to lepiej ukrasc?

    Czy dla dystrybutora będzie jakaś _finansowa_ różnica pomiędzy 'stratą'
    spowodowaną przez taka 'kradzierz', a stratą spowodowaną przez to, że
    ktoś tego towaru i tak nie kupi, bo go nie stać?