  • 1. Data: 2003-08-18 13:42:22
    Temat: Prawo Konstytucyjne
    Od: "kamil" <d...@p...fm>

    Witam

    Nawiąże kontakt z osobami zajmującymi się lub interesującymi się prawem
    konstytucyjnym a w szczególności skargą konstytucyjną. Proszę o kontakt
    d...@p...fm

    Pozdrawiam
    DS

  • 2. Data: 2003-08-18 19:42:56
    Temat: Re: Prawo Konstytucyjne
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    "kamil" <d...@p...fm> wrote in message
    > Witam
    >
    > Nawiąże kontakt z osobami zajmującymi się lub interesującymi się prawem
    > konstytucyjnym a w szczególności skargą konstytucyjną. Proszę o kontakt
    > d...@p...fm

    Polskim, czy moze być inne?

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-08-19 08:35:07
    Od: "Jona" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "kamil" <d...@p...fm> wrote in message

    > Polskim, czy moze być inne?

    nawet dowcipne :)
    Joanna

  • 4. Data: 2003-08-19 17:29:58
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    "Jona" <j...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > nawet dowcipne :)

    Ja wcale nie żartuję - ja sie na ten przykład zajmuję prawem kostytucyjnym.
    Tyle, że własnie _nie_ polskim ( to znaczy polskim to tak przy okazji tylko
    :-) ).

    Depi.

  • 5. Data: 2003-08-19 18:45:26
    Od: "kamil" <d...@p...fm>

    Oczywiście że chodzi o naszą Polską skargę konstytucyjną, poszukuję
    wszelkich możliwych materiałów, opracowań, publikacji etc.

    Pozdrawiam
    DS