  • 1. Data: 2003-08-18 12:19:21
    Temat: Komornik, kruki mnie sie czepiaja za osoby juz nie mieszkajace
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    Dostaje "pogrozki" od komornikow oraz z kruk'a o jakies tam zobowiazania, ktore
    zrobili osoby, ktore nie mieszkaja juz pod moim adresem. Mieszkanie wynajmuje i
    nie jestem jego wlascicielem, ale boje sie, ze kiedys jak mnie nie bedzie, to
    przyjdzie komornik i wejda z nakazem do domu i ejszcze moje rzeczy wyniosa.

    Czy maja prawo cos zrobic ? Czy w cholere sie wyprowadzic i miec to gdzies?

  • 2. Data: 2003-08-20 12:23:54
    Od: "" <o...@o...pl>

    Jeśli te "jakieśtam" zobowiązania to telefon czy w ogóle opłata powiązana z
    twoim mieszkaniem to musisz zapłacić, do osób które mieszkały moŻesz mieć
    roszczenia regresowe ale to już nie jest brocha komorników

  • 3. Data: 2003-08-20 12:52:45
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Jeśli te "jakieśtam" zobowiązania to telefon czy w ogóle opłata powiązana z
    > twoim mieszkaniem to musisz zapłacić, do osób które mieszkały moŻesz mieć
    > roszczenia regresowe ale to już nie jest brocha komorników

    Czyli co, mam odpowiadać za czyjeś długi? A jeśli ten ktoś już nie żyje i nie
    ma spadkobierców? W jaki sposób komornik może zająć moje rzeczy za długi kogoś
    innego? Co z powództwem przeciwegzekucyjnym?

    Pozdrawiam!
    Lech
    l...@i...pl
    www.liwiusz.republika.pl

  • 4. Data: 2003-08-20 13:07:51
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli co, mam odpowiadać za czyjeś długi? A jeśli ten ktoś już nie żyje
    i nie
    > ma spadkobierców?

    Kazdy ma spadkobiercow...
    w ostatecnosci jest to "skarb Panstwa" (patrz KC...)

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-08-20 13:12:28
    Od: "" <l...@p...onet.pl>

    > Kazdy ma spadkobiercow...
    > w ostatecnosci jest to "skarb Panstwa" (patrz KC...)

    Ale dziedziczy on jedynie z dobrodziejstwem inwentarza :)

    Pozdrawiam!
    Lech
    l...@i...pl
    www.liwiusz.republika.pl