  • 1. Data: 2003-08-18 12:10:42
    Temat: pismo procesowe-zgłoszenie wierzytelności
    Od: "olla" <i...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Nie udało mi się znaleźć wzoru pisma będącego, i tu cytuję: "zgłoszeniem
    wierzytelności w formie pisma procesowego odpowiadającemu dyspozycji art. 126
    k.p.c" Jestem ogólnie zorientowana co do informacji, które owo pismo powinno
    zawierać, natomiast interesuje mnie forma samego dokumentu i zapewne
    niezbędne "formułki". Czy mogę liczyć na Panstwa pomoc?

  • 2. Data: 2003-08-18 14:19:41
    Temat: Re: pismo procesowe-zgłoszenie wierzytelności

> [...]
    > zawierać, natomiast interesuje mnie forma samego dokumentu i zapewne
    > niezbędne "formułki".  Czy mogę liczyć na Panstwa pomoc?

    http://mforum.biz/viewthread.php?FID=1&TID=2963

    Pzdr