  • 1. Data: 2003-08-18 12:24:54
    Temat: Komornik, kruki mnie sie czepiaja za osoby juz nie mieszkajace
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    Dostaje "pogrozki" od komornikow oraz z kruk'a o jakies tam zobowiazania, ktore
    zrobili osoby, ktore nie mieszkaja juz pod moim adresem. Mieszkanie wynajmuje i
    nie jestem jego wlascicielem, ale boje sie, ze kiedys jak mnie nie bedzie, to
    przyjdzie komornik i wejda z nakazem do domu i ejszcze moje rzeczy wyniosa.

    Czy maja prawo cos zrobic ? Czy w cholere sie wyprowadzic i miec to gdzies?

  • 2. Data: 2003-08-18 12:48:26
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy maja prawo cos zrobic ? Czy w cholere sie wyprowadzic i miec to
    gdzies?

    grozic to oni sobie moga, zadzwon do nich i powiadom ich zeby uaktualnili
    sobie dane i ze zainteresowane osoby nie mieszkaja pod tym adresem