  • 41. Data: 2021-11-14 18:42:07
    Temat: Re: Prawa autorskie do "Powrotu do zdrowia życzę" ;-)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.11.2021 o 17:46, A. Filip pisze:

    > A sądzisz że "dobrze innym życzący (ciężko) chory" gdzieś ten zwrot
    > gdzieś zarejestrował? :-)

    "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem."
    "Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy."
    "Religia jest dla ludzi bez rozumu."

    Z jakiego rejestru dowiedziałeś się, kto ma prawa autorskie do tych zwrotów?
    Gdzie się takie rzeczy rejestruje?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 42. Data: 2021-11-14 19:41:20
    Temat: Re: Po przygranicznym stanie wyjątkowym będzie przygraniczny stan dziennikarsko wyjątkowy? [Nadciąga nowe prawo]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 18:27, cef pisze:
    > Pewnie uznasz to za wycieczkę osobistą.

    Ależ skąd. Nie potrafisz tylko przeczytać kilku zdań ze zrozumieniem.
    Każdemu się może zdarzyć ;-)

  • 43. Data: 2021-11-14 19:49:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 18:37, cef pisze:

    > Pisałem o unikaniu podawania do publicznej wiadomości faktów,

    Sorry ale lada chwila będą strzelać na granicy a Ty chcesz patrzeć czy w
    magazynkach każdy ma 30 naboi?

    O co Ci chodzi?

    > które mogły by elitom władzy czy partii zaszkodzić

    Zbójeckie prawo rządu w tfuuuudemokracji.
    Siedź lepiej w domu. Jako dziennikarz nie przysłużysz się ludzkości.
    Możesz w zęby dostać od busiarzy albo kamieniem od tych terrorystów po
    przeciwnej stronie zasiek.

    a Ty się

  • 44. Data: 2021-11-14 19:51:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 18:34, cef pisze:
    > A Ty uznałeś, że niekorzystne światło, to od razu oszczerstwa i opluwanie?

    Nie odnosisz się do tematu.

    Napisz dlaczego chcesz szukać afer na granicy a nie relacjonować
    rzetelnie sytuacji?

  • 45. Data: 2021-11-14 20:15:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 19:41, _Master_ pisze:

    > Ależ skąd. Nie potrafisz tylko przeczytać kilku zdań ze zrozumieniem.
    > Każdemu się może zdarzyć ;-)

    Zdanie ze zrozumieniem?
    To musiałaby by być zdania z sensem a nie bełkot jaki przedstawiłeś.

  • 46. Data: 2021-11-14 20:23:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 19:49, _Master_ pisze:

    > Sorry ale lada chwila będą strzelać na granicy a Ty chcesz patrzeć czy w
    > magazynkach każdy ma 30 naboi?
    >
    > O co Ci chodzi?

    O to, żebyś pomyślał jak to by wyglądało, gdyby relacje były od początku
    albo
    chociaż z różnych stron. Bo jest obecnie głupio, że stacje typu CNN
    pokazują od białoruskiej strony jak to Białorusini opiekują się
    uchodźcami/migrantami a polska straż graniczna i wojsko kłują bagnetami.
    I taki obraz puściła w świat nasza niezwykle mądra
    władza. Taki obraz Polski na pewno "pomoże" nam w przyszłości jak
    będziemy chcieli coś
    "przepchnać" na forum międzynarodowym. To działanie na szkodę RP.

    > Zbójeckie prawo rządu w tfuuuudemokracji.
    > Siedź lepiej w domu. Jako dziennikarz nie przysłużysz się ludzkości.
    > Możesz w zęby dostać od busiarzy albo kamieniem od tych terrorystów po
    > przeciwnej stronie zasiek.

    Ja posiedzę w domu. Dziennikarz niech relacjonuje.

  • 47. Data: 2021-11-14 20:27:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 19:51, _Master_ pisze:

    > Nie odnosisz się do tematu.
    >
    > Napisz dlaczego chcesz szukać afer na granicy a nie relacjonować
    > rzetelnie sytuacji?

    Przekręcasz fakty. To ja pisałem o relacjonowaniu i pokazywaniu wlaśnie
    tego co władza chciała ukryć (choćby pushback) a i tak się wydało.

  • 48. Data: 2021-11-14 20:51:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 20:15, cef pisze:
    > Zdanie ze zrozumieniem?
    > To musiałaby by być zdania z sensem a nie bełkot jaki przedstawiłeś.

    Przemyśl to jeszcze ;[-)

  • 49. Data: 2021-11-14 20:58:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 20:23, cef pisze:
    Bo jest obecnie głupio, że stacje typu CNN
    > pokazują

    To chyba świadczy o CNN że kolaboruje z łukaszenką

    Myślisz że europejskie rządy (i obywatele) są tak tępe że nie wiedzą
    albo nie rozumieją kilkunastu ostatnich wystąpień/rozmów Prezydenta
    Premiera... Polski?

    Chociaż faktycznie tam mogą siedzieć DEBILE i już się dogadują z Putinem
    kiedy gaz z NS2 popłynie a Ukrain zamarznie ;-)

    Ale chyba nie jest aż tak źle bo ci wszyscy się już wypowiedzieli a
    nawet obywatele Niemiec chwalą Polskę

    Czyli przekaz dotarł. A tam właśnie mogło być trudno.
    > Ja posiedzę w domu. Dziennikarz niech relacjonuje.

    Niech relacjonuje a nie jak napisałeś będzie szukał sposobu jak w złym
    świetle przedstawić PiS i jego służby

  • 50. Data: 2021-11-14 21:02:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 20:27, cef pisze:
    > i pokazywaniu wlaśnie
    > tego co władza chciała ukryć

    Skoro masz takie podejście...

    Wysyłaj CV do tvnu. Tam takich potrzeba ;-)