  • 31. Data: 2008-04-07 21:08:10
    Temat: Re: Pracownik banku - falsyfikat
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Heming wrote:

    > Nie, na pewno kasjer ma pod lada strzelbe wycelowana miedzy oczy. Jak sie
    > pomyli to szef zmiany naciska przycisk i "puf". Mysle, ze tak to dziala. Kto
    > by sie tam jakim kodeksem pracy, rozporzadzeniem w sprawie odpowiedzialnosci
    > pracownikow za szkode w powierzonym mieniu czy orzecznictwem SN przejmowal.
    > Przesady jakies.

    Rozumiem, że na poparcie swojej tezy zacytujesz orzecznictwo SN zgodnie
    z którym kasjerzy mający niedobory w kasie zostają obciążeni jedynie do
    wysokości trzykrotnego wynagrodzenia. Chodzi oczywiście o sytuację kiedy
    nie ma zastosowania art. 124. § 3

    Mam rację?

    Piotrek

  • 32. Data: 2008-04-07 21:26:15
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

> [...]
    > którym kasjerzy mający niedobory w kasie zostają obciążeni jedynie do
    > wysokości trzykrotnego wynagrodzenia. Chodzi oczywiście o sytuację kiedy

    Jak bylbym zlosliwy to w tym momencie wkleilbym wszystkie orzeczenie, ktore
    sa umieszczone w LEXie pod art. 119 kp.
    Co do odpowiedzialnosci za powierzone mienie, to nie zauwazylem, aby autor
    postu cos o niej wspominal albo opisal przeslanke powstania takiej
    odpowiedzialnosci. Nie wiem, moze widzisz cos co ja przeoczylem, moze
    potrafisz czytac miedzy wierszami, a moze jestes telepata? W tym ostatnim
    przypadku polecam grupe pl.misc.paranauki. Na pewno bedzie daleko bardziej
    odpowiednim miejscem to rozwijania twoich zdolnosci niz pl.soc.prawo.

    EoT

  • 33. Data: 2008-04-07 21:35:25
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Heming wrote:

> [...]
    > Co do odpowiedzialnosci za powierzone mienie, to nie zauwazylem, aby autor
    > postu cos o niej wspominal albo opisal przeslanke powstania takiej

    W przypadku kasjerów to raczej default.

    > Nie wiem, moze widzisz cos co ja przeoczylem, moze
    > potrafisz czytac miedzy wierszami, a moze jestes telepata?

    Nie. To się nazywa doświadczenie życiowe :-P

    > W tym ostatnim przypadku [...]
    >
    > EoT

    OK. EOT.

    Miłego wieczoru.

    Piotrek

  • 34. Data: 2008-04-07 21:36:59
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Miłego wieczoru.
    >
    > Piotrek

    Wzajemnie.

    Hem.

  • 35. Data: 2008-04-08 06:11:26
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 7 Apr 2008 22:43:37 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale falsy są lepsze lub gorsze. Te lepsze bywają na tyle dobre, ze ciężko
    > odróżnić od oryginału.

    Patrz serial: "Fałszerze - powrót sfory". Pomysł znakomity.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 36. Data: 2008-04-08 06:17:53
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 7 Apr 2008 21:27:59 +0200, KsZZysiek napisał(a):

    > Mozna sie od tego ubezpieczyc ?

    Dobre pytanie!
    Jednak towarzystwa ubezpieczeniowe nie wypłacają lekką ręką odszkodowań.
    Ciekawe jak by wyglądało takie dochodzenie ubezpieczyciela.
    Biegły powołany przez towarzystwo, robiłby wszystko, aby udowodnić, że
    jednak falsyfikat był do odróżnienia.

  • 37. Data: 2008-04-08 06:20:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 07 Apr 2008 21:27:59 +0200, KsZZysiek napisał(a):

    > Mozna sie od tego ubezpieczyc ?

    Parę lat temu był bank, który wszystkich kasjerów walutowych ubezpieczał
    właśnie od fałszywek. Nie wiem jak jest teraz.