  • 1. Data: 2008-04-07 12:31:38
    Temat: rozwiązanie umowy o pracę - termin
    Od: "*** ***" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Zamierzam w tym miesiącu rozwiązać umowę - za porozumieniem stron (najchętniej).

    Chciałabym pracować do końca czerwca - jak powinnam to sformułować:
    "proszę o rozwiązanie umowy z dniem 30 czerwca czy 1 lipca?"

    Jeśli się nie zgodzą to mam okres wypowiedzenia 3 mies. (umowa na czas
    nieokreślony, pracuję prawie 4 lata).

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    pg

  • 2. Data: 2008-04-07 14:14:35
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o pracę - termin
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *** *** wrote:
> [...]
    > "proszę o rozwiązanie umowy z dniem 30 czerwca czy 1 lipca?"
    >
    > Jeśli się nie zgodzą to mam okres wypowiedzenia 3 mies. (umowa na czas

    mieszasz, tak czy siak masz 3 miesiace okresu wypowiedzenia.
    jesli zlozysz 30 czerwca to pracujesz, lipiec, sierpiec, wrzesien.
    jak zlozysz 1 lipca, to pracujesz, lipiec, sierpien wrzesien, pazdziernik.

    to co chcesz osiagnac, to złoż wypowiedzenie na poczatku czerwca i
    napisz ze prosisz o rozwiązanie umowy o pracę >>z pominięciem okresu
    wypowiedzenia<<.
    Jesli ci na to pojda, pracujesz do konca czerwca, jesli nie, to
    pracujesz do konca wrzesnia.

    Jak zlozysz 30 czerwca, to nikt ci nie pojdzie na to, zebys nastepnego
    dnia nie przyszedl do pracy.
    pamietaj, że raz złożonego papierka nie da się wycofać.

  • 3. Data: 2008-04-07 14:24:49
    Od: dexth <d...@i...pl>

    On 7 Kwi, 16:14, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > dnia nie przyszedl do pracy.
    > pamietaj, że raz złożonego papierka nie da się wycofać.

    A nie można już w kwietniu złożyć wypowiedzenia z dniem 30 czerwca z
    pominięciem okresu 3 miesięcznego wypowiedzenia. Co szkodzi
    poinformować wcześniej pracodawcę o swoim zamiarze?

    pozdr dexth

  • 4. Data: 2008-04-07 14:43:07
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "dexth" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > A nie można już w kwietniu złożyć wypowiedzenia z dniem 30 czerwca z
    > pominięciem okresu 3 miesięcznego wypowiedzenia. Co szkodzi
    > poinformować wcześniej pracodawcę o swoim zamiarze?

    O ile dobrze zrozumialem, to pytajacy wlasnie tak chce zrobic. Tylko nie wie
    jak sformulowac pismo :)

    Qkam

  • 5. Data: 2008-04-07 14:44:55
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

    > pamietaj, że raz złożonego papierka nie da się wycofać.

    To akurat zalezy od pracodawcy. W mojej poprzedniej pracy nagminne bylo
    skadanie wypowiedzen przez pracownikow w celu wymuszenia podwyzek :) Jesli
    komus sie nie udalo, to odwolywal swoje wypowiedzenie i pracowal dalej.

    Qkam

  • 6. Data: 2008-04-07 14:55:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    QkamCoSieDzieje wrote:
> [...]
    > komus sie nie udalo, to odwolywal swoje wypowiedzenie i pracowal dalej.

    za zgodą pracodawcy tak.
    ale nie da się przyjsc i powiedziec, ja chce zabrac moje wypowiedzenie
    bo sie rozmyslilem. W tym sensie napisalem ze sie nie da wycofac.
    Pracodawca moze oddac, ale "wycofac samemu" sie nie da.

  • 7. Data: 2008-04-08 07:51:54
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>

    > O ile dobrze zrozumialem, to pytajacy wlasnie tak chce zrobic. Tylko nie
    > wie jak sformulowac pismo :)

    Dzięki Qkam, bo juz zwątpiłam ;-)
    Oczywiście, własnie tak zamierzam zrobić. Nadal nie wiem jak mam to
    sformułować.
    Pozdrawiam,
    pg