  • 1. Data: 2008-04-07 11:36:47
    Temat: Spadek, długi, wiele bankow - jak to sie zalatwia?
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    Witam. Jakis czas temu otrzymalem spadek z dobrodziejstwem inwentarza. Osoba
    zmarla w spadku zostawila dlugi + wklad mieszkaniowy w spoldzielni. Wartosc
    wkladu spoldzielnia podala mi jako 20.000 zl, czyli wg mojego rozumienia
    odpowiadam z wlasnych pieniedzy do kwoty 20.000 zl. Dlugow jest na wiecej, w
    kilku bankach. Moje pytania sa nastepujace:
    - czy sa sytuacje, gdy musze splacac powyzej 20.000 zl? Czy nie splacone
    przez kilka miesiecy po przejeciu spadku dlugi moga byc powiekszane o
    odsetki karne?
    - w jaki sposob decydowane jest ile pieniedzy zostanie przekazane roznym
    bankom? Gdzie musze sie udac chcac pozbyc sie tych dlugow? Od razu do
    jakiegos komornika i on sam rozporzadzi tymi 20.000 zl, czy mam sam latac do
    bankow i uzgadniac z nimi ile z tej kwoty dostana?

    Dziekuje.

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    Klub Thundercata: http://www.motocykl.org/thundercat