  • 11. Data: 2004-07-03 19:22:41
    Temat: Re: Praca i karalność:((
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "poreba" <d...@p...com> napisał(a)
    w news'ie: news:Xns951BC56876215dmicfgpolboxcom@193.110.122.97

    > A wg zasad pisowni polskiej skracając "według" do "wg"
    > _nie_ _należy_ stosować kropki
    > (hint: wedłu_g_ - w_g_ ).

    OK!, ale to nie jest grupa - *poprawna.polszczyzna.
    I to nie jest *rażący błąd ortograficzny* wielokrotnie
    powtarzany. Wszelkie pomniejsze błędy i literówki
    pomija się *kulturalnym milczeniem* . Uporczywe
    cytowanie całych postów i pisanie nad nimi jest nie
    dość , że wbrew zasadom, to jest mało czytelne i
    generuje niepotrzebne KB które użytkownicy modemów
    muszą ściągać zwiększając swoje internetowe koszty.

    PS. Zastanawia mnie dlaczego tak bardzo uraziła Cię
    ta jedna, zbędna, kropka, a ze stoickim spokojem
    przyjąłeś ten *prostacki zwrot* "te" jakiego użył
    ten dupek "HardwireD". Nie dość, że zaczął zdanie
    z małej litery to jeszcze uczynił to w "blokerski",
    jemu dobrze znany, sposób. Rozumiem, że od
    człowieka który nie potrafi skonfigurować czytnika
    i poprawnie (wg Netykiety) nie można zbyt wiele
    wymagać, ale jak się czepiać to...

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Zacząłbym wierzyć w Boga, ale odstrasza

  • 12. Data: 2004-07-04 02:20:00
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> niebacznie popelnil

    > OK!, ale to nie jest grupa - *poprawna.polszczyzna.
    Nie jest to również pnc.

    > ...pomniejsze błędy i literówki pomija się *kulturalnym milczeniem*
    ... lub (co właściwsze) wysyła się na priv.
    Ja na swoje lapsusy odpowiadam krotko: dziekuję - przepraszam.

    > ...uraziła Cię ta jedna, zbędna, kropka, a ze stoickim spokojem
    > przyjąłeś ... ale jak się czepiać to...
    Zanim wysłałem swój, przyznaję - czepialski, post
    10x go przeczytałem.
    Nic gorszego niż błędy w czepialskim poście ;)

    BTW pisanie niezgodne z netykietą przede wszystkim _przeszkadza_
    innym i jest niegrzeczne.
    Popieram.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2004-07-04 02:44:29
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Nie uważasz, że to, jak dla niego, zbyt zawiłe.?
    > Przecież on, mimo próśb, nadal nie potrafi
    > poprawnie cytować.
    >
    > --

    Oj bo się obrażę.
    Ale przynajmniej znam się na prawie, a Ty nie.

    --
    JOHNSON :)

  • 14. Data: 2004-07-04 06:30:32
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał(a)
    w news'ie: news:cc7qua$lqi$1@news.onet.pl

    > Oj bo się obrażę.
    > Ale przynajmniej znam się na prawie, a Ty nie.

    Czytając Twoje odpowiedzi (hehe, porady prawne?)
    nasuwa się jeden, słuszny, wniosek - Ty tylko tak
    myślisz, że znasz się na prawie. Od "myślenia" do
    "znania się" to droga daleka. Poczytaj sobie swoje
    "prawnicze" (niektóre) i osądź ile w nich jest znajomości
    prawa:
    i wiele wiele innych.

    Moim, skromnym zdaniem, ktoś kto na prawdę zna się na
    prawie i na prawdę chce pomóc pytającej osobie to nie
    daje takich lakonicznych_głupawych odpowiedzi, a są one
    pełne i poparte konkretnymi przepisami. (jeśli się je zna!) ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Niejasność jest wielkością niezmienną.

  • 15. Data: 2004-07-04 08:55:35
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

> [...]
    > "znania się" to droga daleka. Poczytaj sobie swoje
    > "prawnicze" (niektóre) i osądź ile w nich jest znajomości

    a gdzie tu jest porada prawna ??? nie rozumiem

> [...]

    to akurat cała prawda - postanowienie dowodowe nie wymaga uzasaadnienia,
    gdyż nie podlega zaskarżeniu - art. 357 kpc - nie służy na nie zażalenie.
    Nie rozumiem, jakie masz zarzuty do mojej odpowiedzi pod względem
    prawniczym. Złożenie wniosku o uzasadnienie postawowienia w sytacji gdy
    uzasadnienia się nie sporządza jest wnioskiem głupim i przedłuża
    postepowanie.

    tu też nie porady prawnej, lecz raczej życiowa. Znów Cię nierozumiem ???

> [...]

    jak wyżej.

> [...]

    umowa o podział majątku w sytacji gdzy miedzy małzonkami istnieje
    rozdzielnośc majatkowa zawarta u noatariusza jest ważna, niezaleznie od tego
    co obejmuje. Lakonicznośc opowiedzi wynika, z tego że nie jest to moja
    pierwsza wypowiedź w wątku.

> [...]
    > daje takich lakonicznych_głupawych odpowiedzi, a są one
    > pełne i poparte konkretnymi przepisami. (jeśli się je zna!) ;-)

    Reasumując wskazane przez Ciebie posty obejmują dwie porady prawny, które są
    całkowicie trafne i prawdziwe. Skoro uważasz, ze coś z nimi nie tak to tylko
    potwierdza moja tezę, że nie znasz się na prawie.A być może co najwyżej na
    netkiecie ;) I wbrew temu co myślisz znam wszystkie przepisy na których
    oparte są moje odpowiedzi. Gdy nie znam danej dziedziny prawa lub mam
    jakiekolwiek wątpliwości to się nie wypowiadam. Czasem zdarzają mi się tu
    również wypowiedzi błędne, ale jestem tylko człowiekiem. Zawsze wtedy jednak
    potwierdzam swój błąd.
    Nie pisze długich uzasadnień bo:
    1 . nie jestem tu po to być uczyć ludzi;
    2. nie mam na to ochoty, tam gdzie muszę (czyli w pracy) piszę;
    3. jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości, ewentualnie wyjaśniam w kolejnym
    poście.

    Umówmy się że nie mam również ochoty na tłumaczenie się przed Tobą. Wiec
    możesz to potraktować jako ostatnią wypowiedz kierowaną do Ciebie. Jeśli nie
    podobają Ci się moje wypowiedzi to możesz jest filtrować i ich nie
    zobaczysz. Mam nadzieję, ze to umiesz.

    --
    JOHNSON :)