  • 1. Data: 2009-03-18 14:09:25
    Temat: Pozywając mieszkańców danego miasta, kogo wpisać w pozwie ?
    Od: " pozew" <d...@N...gazeta.pl>

    Jeżeli chcę (muszę) pozwać mieszkańców danego miasta za czyn, którego
    dopuścili się urzędnicy miejscy, którzy zadziałali na moją szkodę, to kogo
    muszę wpisać jako pozwanego ?

    Oczywiście winę ponowi konkretny urzędnik i tutaj sprawa jest jasna, że
    zostanie przeze mnie pozwany ale, jeżeli działania na szkodę dopuścił się z
    upoważnienia ludzi (Moherów), którzy go wybrali, to oni też muszą za to
    zapłacić... ( może wreszcie Mohery zaczną myśleć ;) )

  • 2. Data: 2009-03-18 14:12:22
    Temat: Re: Pozywajac mieszkanców danego miasta, kogo wpisac w pozwie ?
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <gpqval$8ad$1@inews.gazeta.pl>,
    d...@N...gazeta.pl says...>
    > Je?eli chc? (musz?) pozwa? mieszka?ców danego miasta za czyn, którego
    > dopu?cili si? urz?dnicy miejscy, którzy zadzia?ali na moj? szkod?, to kogo
    > musz? wpisa? jako pozwanego ?
    >
    > Oczywi?cie win? ponowi konkretny urz?dnik i tutaj sprawa jest jasna, ?e
    > zostanie przeze mnie pozwany ale, je?eli dzia?ania na szkod? dopu?ci? si? z
    > upowa?nienia ludzi (Moherów), którzy go wybrali, to oni te? musz? za to
    > zap?aci?... ( mo?e wreszcie Mohery zaczn? my?le? ;) )

    Mysle ze musisz ich wpisac wszystkich z imienia i nazwiska.

  • 3. Data: 2009-03-18 14:21:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pozew wrote:

> [...]
    > upoważnienia ludzi (Moherów), którzy go wybrali, to oni też muszą za to
    > zapłacić... ( może wreszcie Mohery zaczną myśleć ;) )

    Idź się leczyć.

  • 4. Data: 2009-03-18 14:57:52
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 18 Mar, 15:12, Leszek <r...@p...nospam.pl> wrote:

    > Mysle ze musisz ich wpisac wszystkich z imienia i nazwiska.

    Myślę, że moga się dublować, warto dodać numery PESEL.

  • 5. Data: 2009-03-18 14:58:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    przypadek pisze:

    > Myślę, że moga się dublować, warto dodać numery PESEL.

    Wystarczy wskazać adresy zamieszkania.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-03-18 16:49:23
    Od: pbz <p...@t...pl>

    On 18 Mar, 15:58, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Wystarczy wskazać adresy zamieszkania.

    Warto dodać prośbę o zaoczne rozpatrzenie pozwu. Nawet jak by się
    udało aby wszyscy pozwani byli akurat zdrowi, to na jakiej sali
    sądowej się pomieszczą?

    --
    pbz

  • 7. Data: 2009-03-18 17:21:04
    Od: c...@p...onet.pl

    On 18 Mar, 17:49, pbz <p...@t...pl> wrote:

    > Warto dodać prośbę o zaoczne rozpatrzenie pozwu. Nawet jak by się
    > udało aby wszyscy pozwani byli akurat zdrowi, to na jakiej sali
> [...]

    całe szczęście, że nie chcesz pozwać PANA PREZYDENTA, choć ja bym się
    nie musiał stawić na rozprawie bo na Niego nie głosowałem...

  • 8. Data: 2009-03-18 21:03:31
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik " pozew" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Pozywasz gminę, a nie mieszkańców.

  • 9. Data: 2009-03-19 20:33:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik - praca pisze:
    > Użytkownik " pozew" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pozywasz gminę, a nie mieszkańców.

    Dlaczego, przecież może sobie pozwać kogo chce. Tylko duża opłata sądowa
    będzie ;)

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 10. Data: 2009-03-19 20:43:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > Dlaczego, przecież może sobie pozwać kogo chce. Tylko duża opłata sądowa
    > będzie ;)

    Opłata sądowa zależy od ilości pozwanych?

    --
    Liwiusz