  • 1. Data: 2009-03-18 13:20:04
    Temat: Zmiana kategorii wojskowej z D na A
    Od: Łukasz <l...@w...pl>

    Witam. Na komisji dostałem kategorię D, ponieważ chorowałem. Uporałem
    się już z chorobą i chciałbym zmienić kategorię z D na A, chce pracować
    w straży pożarnej i tam powiedzieli mi że przyjmują tylko z kat. A.
    Można to jakoś zrobić?

  • 2. Data: 2009-03-18 13:39:23
    Temat: Re: Zmiana kategorii wojskowej z D na A
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > już z chorobą i chciałbym zmienić kategorię z D na A, chce pracować w
    > straży pożarnej i tam powiedzieli mi że przyjmują tylko z kat. A. Można to
    Trzeba było nie symulować;)))

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-03-18 14:12:48
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > już z chorobą i chciałbym zmienić kategorię z D na A, chce pracować w
    > straży pożarnej i tam powiedzieli mi że przyjmują tylko z kat. A. Można to

    Napisz do WKU, ze zmieniles orientacje seksualna na wlasciwa ;)

  • 4. Data: 2009-03-18 15:15:09
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 18 Mar, 14:20, Łukasz <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    > się już z chorobą i chciałbym zmienić kategorię z D na A, chce pracować
    > w straży pożarnej i tam powiedzieli mi że przyjmują tylko z kat. A.

    Pismo do WKU z prosba o skierowanie na badanie lekarskie.
    A najlepiej pojdz do WKU, powiedz ze masz kat D, ale teraz jestes juz
    zdrowy i chcesz przejsc ponowie przez komisje lekarska.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2009-03-18 23:00:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > już z chorobą i chciałbym zmienić kategorię z D na A, chce pracować w
    > straży pożarnej i tam powiedzieli mi że przyjmują tylko z kat. A. Można

    Informacja, ze biorą z kategorią "A" jest czysto slangowa. Kandydata do
    Straży Pożarnej, Policji, Straży Granicznej i innych podobnych służb bada
    specjalna komisja, która jedynie pomocniczo opiera się na książeczce
    wojskowej. Po prostu w kierunku wskazanego niej paragrafu (schorzenia) Cię
    dokładniej przebadają i tyle. Po prostu do przyjęcia trzeba spełniać
    warunki, jak na kategorię "A", ale to co do samej zasady nie jest
    równoznaczne z jej formalnym posiadaniem w książeczce wojskowej.