  • 11. Data: 2009-03-19 20:51:06
    Temat: Re: Pozywając mieszkańców danego miasta, kogo wpisać w pozwie ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A od kiedy pozwani są niepoliczalni?
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2009-03-19 20:53:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Opłata sądowa zależy od ilości pozwanych?

    No rzeczywiście, pomeradało mi się :)

    Generalnie jest tak:
    Pismo wnoszone przez kilka osób podlega jednej opłacie. Jeżeli jednak
    przedmiotem sprawy są roszczenia lub zobowiązania jednego rodzaju i
    oparte na jednakowej podstawie faktycznej i prawnej (współuczestnictwo
    formalne), każdy współuczestnik uiszcza opłatę oddzielnie, stosownie do
    swojego roszczenia lub zobowiązania.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 13. Data: 2009-03-19 22:39:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Dlaczego, przecież może sobie pozwać kogo chce. Tylko duża opłata sądowa
    > będzie ;)

    Nie zniechęcaj - sądy nie mają kasy, to się im zawsze parę złotych przyda ;)