  • 1. Data: 2020-03-05 12:08:15
    Temat: Re: Powstanie 300 nowych stacji ładowania polskich aut elektrycznych
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-03-05 o 11:16, KUPA u2 pisze:
> [...]
    tanie-300-nowych-stacji-ladowania-aut-elektrycznych

    > wiadomo szpunt gardzi Bolanda,

    Gardzę takimi durniami jak ty, wróżącymi przyszłość z kocich flaków.

    > wręcz nienawidzi ciemnego moherowego l*da

    "ciemny moherowy lud" jest otumaniony przez szamanów takich jak ty.

    > Bolanda, dla niego wzór do naśladowania to tylko Niemcy:)

    I tu się mylisz.
    Polska to mój kraj, a ty nazywasz go z arabska "Bolanda".
    Metoda "na Niemca" to metoda takich UB-eków jak ty.

    --
    Runt
    "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

  • 2. Data: 2020-03-05 12:40:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2020 12:08:15 +0100, Runt napisał(a):

    > I tu się mylisz.
    > Polska to mój kraj, a ty nazywasz go z arabska "Bolanda".
    > Metoda "na Niemca" to metoda takich UB-eków jak ty.

    Runt, dalibóg, wrzuć tego przygłupa do kibla i nie wyciągaj go swoimi
    odpowiedziami. To jego jedyna radość jątrzyć i wkurwiać, po co mu to
    ułatwiasz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2020-03-05 12:43:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.03.2020 o 12:08, Runt pisze:
> [...]
    >
    > I tu się mylisz.
    > Polska to mój kraj, a ty nazywasz go z arabska "Bolanda".
    > Metoda "na Niemca" to metoda takich UB-eków jak ty.

    znowu plujesz jadem nienawiści, widać, że nie potrafisz nic innego na
    obczyźnie, stałeś się obcym wrogiem Bolanda i takim umrzesz zapluty z
    nienawiści:)

  • 4. Data: 2020-03-06 18:19:56
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-03-05 o 12:43, KUPA u2 pisze:
> [...]
    >>

    > znowu plujesz jadem nienawiści, widać, że nie potrafisz nic innego na
    > obczyźnie, stałeś się obcym wrogiem Bolanda i takim umrzesz zapluty z

    Spadaj idioto!

  • 5. Data: 2020-03-06 18:25:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.03.2020 o 18:19, Runt pisze:
    tanie-300-nowych-stacji-ladowania-aut-elektrycznych

    > Spadaj idioto!

    znowu próbujesz sączyć jad nienawiści szpunt:)

  • 6. Data: 2020-03-06 18:43:12
    Od: Runt <R...@a...org>

    > Runt, dalibóg, wrzuć tego przygłupa do kibla i nie wyciągaj go swoimi
    > odpowiedziami. To jego jedyna radość jątrzyć i wkurwiać, po co mu to
    > ułatwiasz?

    Masz rację, kf to miejsce dla tego idioty.

  • 7. Data: 2020-03-06 19:07:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.03.2020 o 18:43, Runt pisze:

    > Masz rację, kf to miejsce dla tego idioty.

    pożyjemy, zobaczymy jak będziesz się zachowywał szpunt:)

  • 8. Data: 2020-03-06 20:54:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.03.2020 o 20:23, Konopny pisze:

    > O zeszli się Macajew i pajdziu. Może być bardzo merytorycznie i ciekawie:)

    ano:)