    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powiadomienie o popełnieniu przestepstwa
    Date: Sat, 18 Nov 2017 09:16:40 +0100 (CET)
    <5a0d8c41$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a0e0f77$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a0e8e2d$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a0f457c$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Dziennikarze pytają o to, o czym słyszeli, a nie oto, co ważne, bo nie
    > są w stanie ocenić, co jest ważne. Telefon do dyżurnego od dziennikarza
    > z zapytaniem, po co na sygnałach jechał radiowóz taką a taką ulicą ie
    > jest jakoś rzadki, co to ma z wagą zdarzenia wspólnego?

    > Bo uważam, że na siłę szukacie sensacji.

    A ich chodzi bardziej o sensacje niż o fragment szerszej rozgrywki
    politycznej? Formalne doniesienie do prokuratury zostanie złożone
    ([rzez kogoś innego) choćby policjant kierujący zabezpieczeniem marszu
    i minister tego nie zrobili ("bardzo się ociągali"). Formalno-prawny
    rezultat będzie niemal identyczny IMHO.

    Coby minister nie zrobił to i tak jego strona by dostała opierdol
    polityczno-medialny. Nie złożył => opierdalają że nie złożył.
    Złożyłby => opierdalaliby rząd/PiS/policje z elementem
    "nawet minister PiS potwierdza".

    --
    A. Filip