  • 11. Data: 2009-06-02 09:38:54
    Temat: Re: Potrzebna porada prawna - uszkodzilem kabel TP
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

    > Kopałem na SWOIM GRUNCIE rabatki - jeszcze jakieś pytania? :)

    > Na mojej nieruchomości nie mam wrysowanego żadnego kabla - co on tam robił?
    > Ojj .. chyba będzie powtórka spod "Marek" warszawskich :)

    > nie widziałem żadnej folii (zresztą bez znaczenia) więc sobie szpadelkiem
    > napierdalałem w ziemi - a co nie wolno mi? :)
    >
    > niech tepsa się cieszy że ich wpuścił na swój teren by mogli połatać
    > kabe;lek :)

    Ciekawe czy bedziesz taki gieroj przed sędzią.

  • 12. Data: 2009-06-02 09:44:41
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 04:38:54 -0500, witek napisał(a):

    > Ciekawe czy bedziesz taki gieroj przed sędzią.

    Kabelek był wniesiony na zasoby kartograficzne?
    Znasz sprawę spod Marek? To poczytaj jak tam tepsa popłynęła - łącznie z
    asystującą policja, prokuratorami i "czapą" z MS warszawy :)

  • 13. Data: 2009-06-02 09:49:07
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 11:44:41 +0200, Herald napisał(a):

    > Znasz sprawę spod Marek? To poczytaj jak tam tepsa popłynęła - łącznie z
    > asystującą policja, prokuratorami i "czapą" z MS warszawy :)

    http://www.wiesci.wolomin.com/?f=xml/200322.xml&p=1
    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34889,1499096.htm
    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=4798
    i wiele innych :)

  • 14. Data: 2009-06-02 09:57:20
    Od: spp <s...@o...pl>

    Herald pisze:

    > http://www.wiesci.wolomin.com/?f=xml/200322.xml&p=1
    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34889,1499096.htm
    > http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=4798
    > i wiele innych :)

    Hmm, ja widzę jednak pewną różnicę. I to istotną.

    Tam to dłuższa historia bezumownego korzystania z gruntu, tutaj - umowa
    zdaje się istnieje.
    Co prawda, nie w formie wpisanej służebności niemniej TPSA działała w
    dobrej wierze.
    Podejrzewam, że wszyscy zaczną się teraz wypinać (nowy właściciel -
    wiadomo - nie chce płacić, stary - nie moje, TPSA - mamy zgodę) ale to
    już na szczęście nie moje kulki.

    --
    spp

  • 15. Data: 2009-06-02 10:08:15
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 11:57:20 +0200, spp napisał(a):

    > Hmm, ja widzę jednak pewną różnicę. I to istotną.
    >
    > Tam to dłuższa historia bezumownego korzystania z gruntu, tutaj - umowa
    > zdaje się istnieje.

    Niby istnieje, ale właściciel o niej nie ma pojęcia.

    > Co prawda, nie w formie wpisanej służebności niemniej TPSA działała w
    > dobrej wierze.

    Wobec czego jaki problem by umowę wypowiedzieć?
    Chyba można umowę wypowiedzieć prawda?
    Mówię o takiej która jest tylko na papierze, bez wpisów do KW.

  • 16. Data: 2009-06-02 10:13:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    Herald pisze:

    > Wobec czego jaki problem by umowę wypowiedzieć?
    > Chyba można umowę wypowiedzieć prawda?
    > Mówię o takiej która jest tylko na papierze, bez wpisów do KW.

    Ależ oczywiście, ale co popsuł naprawić musi.

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-06-02 10:18:11
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > niech tepsa się cieszy że ich wpuścił na swój teren by mogli połatać
    > kabe;lek :)

    eh, jak szukasz pomocy to odpowiadasz na pytania. Jak nie chcesz to spadaj
    na drzewo.

    Icek

  • 18. Data: 2009-06-02 10:20:52
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 12:13:52 +0200, spp napisał(a):

    > Ależ oczywiście, ale co popsuł naprawić musi.

    Nie będę teraz poruszał tematu celowości "uszkodzenia" czy po prostu
    zwykłego braku wiedzy o tym że w jego ziemi 'siedzi kabelek".

  • 19. Data: 2009-06-02 10:21:19
    Od: spp <s...@o...pl>

    Herald pisze:

    > Nie będę teraz poruszał tematu celowości "uszkodzenia" czy po prostu
    > zwykłego braku wiedzy o tym że w jego ziemi 'siedzi kabelek".

    A co to ma za znaczenie?

    --
    spp

  • 20. Data: 2009-06-02 10:46:54
    Od: kuba <j...@g...com>

    q...@g...com pisze:
    > Witam
    > Sprawa wygląda nastepujaco:
    > Kupilem dzialke na ktorej podczas prac ziemnych uszkodzilem kabel TP.

    Może to pytanie wyda Ci się dziwne, ale ma swój głęboki sens ;) - w
    jakim dniu kupiłeś tę działkę (data aktu notarialnego)?

    pozdrawiam
    kuba