  • Data: 2023-10-19 14:37:56
    Temat: Re: Potknięcie o stolik
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Oct 2023 21:20:03 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ty się lepiej spytaj, kto finansuje Hołownię.

    Obecnie, to im chyba przysługuje finansowanie z budżetu, ja i innym
    partiom.
    Nie sa to jakies duże pieniądze, ale

    > Może St. Michalkiewicz coś by wiedział (parę lat temu słuchałem akurat o tym, ale
    zapomniałem)?
    > TK czy inaczej, niezła menażeria do każdej niemal sprawy.
    > W zasadzie będzie wyłącznie o złym byłym PiS-ie i przeszkadzającym prezydencie,
    żeby zrobić jeszcze mniej niż ostatnio.

    No coż, PiS dał dobry wzorzec, to teraz trzeba będzie przypominać
    Narodowi wszyskie ich afery :-)

    > Może i dobrze, tylko tych ich mord nie lubię, a czasami migną przy zapowaniu.
    > I chyba będę musiał odkurzyć stopkę "Tusk wyp........"

    Gdzie ja to ostatnio usłyszałem "młodzi jeszcze się dowiedzą, jak
    wygląda władza Tuska" ... kto to mógl mówic - PiS, Konfa, "niezależne"
    media ... Mentzen na twitterze ?

    https://szamotuly.naszemiasto.pl/slawomir-mentzen-pr
    zegrali-polacy-donald-tusk-i-wladyslaw/ar/c1-9490999
    https://polskieradio24.pl/5/1222/artykul/3263386,po-
    i-psl-juz-wycofuja-sie-ze-swoich-obietnic-mentzen-je
    szcze-nie-raz-bedziemy-przez-nich-oszukani

    J.