  • Data: 2023-10-19 19:03:52
    Temat: Re: Potknięcie o stolik
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Oct 2023 08:54:53 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    qFXhPFspLnULYZFUNDThQ3QcgcfsZj9h9geos2rtk3h62MpZL4BR
    42hVQ4vD1AnMl

    > Ludzie wierzący w płaską Ziemię, chemtrailse, wodę czytającą w myślach i
    > cholera wie w co jeszcze, chcą u nas stanowić prawo.

    Ba - ludzie chcący szukac helu za mankietami spodni ofiar katastrofy,
    stanowią u nas prawo.

    > Więc żeby było jeszcze bardziej prawniczo, to zadam pytanie, czy prawo
    > powinno pozwalać na stanowienie prawa przez takich ludzi?

    Dobre pytanie, tylko co - do Sejmu co najmniej z maturą?
    Czy jakis osobny egzamin?

    Ale ale ... to własnie posłowie Konfederacji zwrócili pierwsi uwagę na
    niezgodnosci statystyczne przy skutecznosci szczepionek na Covid.
    Pisowki rząd albo mydlił demagogicznie oczy narodowi, albo się nie zna
    na statystyce ..

    J.