  • Data: 2023-10-20 01:06:12
    Temat: Re: Potknięcie o stolik
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.10.2023 o 22:15, Alojzy Gąska pisze:

    > Prawda, rzecz w tym że twój fumfel Soros to to napędza, daje kasę na łódki.

    Nie wiem czy jakiś Soros daje, czy to kolejne wasze brednie z fabryki
    teorii spiskowych. To po pierwsze.

    Po drugie. A co, ma kasę dawać na karabiny?
    I po trzecie. Chyba lepiej dawać kasę na łódki, niż patrzeć jak ludzie
    toną próbując przepłynąć na bambusowych tyczkach? To chyba tak bardziej
    po chrześcijańsku?

    Czy nie? Czy jednak lepiej jest przyglądać się jak toną, nic nie robić i
    tylko pluć na ludzi, którzy chcą ich ratować?

    > Bardziej systemowy transfer milionów z afryki.

    Ten systemowy transfer urodził się w czyjejś głowie w taki sam sposób,
    jak woda czytająca w myślach.
    Wam się po prostu nie podoba, że ktoś chce ratować ludzi szukających
    lepszego życia, bo ci ludzie nie pasują wam do światopoglądu. Więc
    któryś trochę bardziej inteligentny pokemon z waszej ferajny stworzył
    bajeczkę o jakimś "systemowym transferze", żeby ci głupsi nie doznali
    dysonansu poznawczego w konfrontacji z chrześcijańskimi wartościami.

    > Wystarczy nie dawać forsy na łódki.

    Nie wystarczy.
    Nie uwierzysz, ale są tacy, którzy nie odczuwają satysfakcji patrząc na
    tonących ludzi o innym kolorze skóry.

    > Przeca Bajden dalej buduje mur. U nich też ruchawki.

    A to przepraszam. Skoro Biden buduje mur, to my też musimy.
    Więc optymistycznie zakładam, że skoro Biden chce większej kontroli nad
    bronią u obywateli, praw dla uczniów i nauczycieli LGBT, oraz chce
    bronić nauczycieli przed religijnymi radykałami, to ty też.

    https://glos.pl/joe-biden-nadszedl-czas-na-podwyzki-
    dla-nauczycieli-prezydent-usa-broni-nauczycieli-prze
    d-religijnymi-fanatykami

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr