  • Data: 2023-10-20 12:48:20
    Temat: Re: Potknięcie o stolik
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat napisał(a):
    > Nie wiem czy jakiś Soros daje, czy to kolejne wasze brednie z fabryki
    > teorii spiskowych. To po pierwsze.

    A widzisz, niektórzy śledzili jak łodki pływały z libii na włoskie wyspy.

    > Po drugie. A co, ma kasę dawać na karabiny?

    Może dawać na edukację afrykańców jak mu bardzo zależy.

    > I po trzecie. Chyba lepiej dawać kasę na łódki, niż patrzeć jak ludzie
    > toną próbując przepłynąć na bambusowych tyczkach? To chyba tak bardziej
    > po chrześcijańsku?

    j.w

    Pewnie sumienie go gryzie po tym jak wyjebał część azjatów, stąd jego "dobrotliwość"
    dla afrykańców.

    > Ten systemowy transfer urodził się w czyjejś głowie w taki sam sposób,
    > jak woda czytająca w myślach.

    j.w zrzuty tras statków kursujących z libii na wyspy włoskie

    > Wam się po prostu nie podoba, że ktoś chce ratować ludzi szukających
    > lepszego życia, bo ci ludzie nie pasują wam do światopoglądu.

    Orędzie Szwedzkiego nadszyszkownika:
    https://www.regeringen.se/tal/2023/09/statsminister-
    ulf-kristerssons-tal-till-nationen/
    +
    translator

    > Więc
    > któryś trochę bardziej inteligentny pokemon z waszej ferajny stworzył
    > bajeczkę o jakimś "systemowym transferze", żeby ci głupsi nie doznali
    > dysonansu poznawczego w konfrontacji z chrześcijańskimi wartościami.

    To są "ż"/lewicowe wartości.
    https://www.youtube.com/watch?v=dsYbm6igOFo&t=290s

    > https://glos.pl/joe-biden-nadszedl-czas-na-podwyzki-
    dla-nauczycieli-prezydent-usa-broni-nauczycieli-prze
    d-religijnymi-fanatykami

    Bo u nich płacą gorzej niż w PL.