  • Data: 2023-10-20 12:04:18
    Temat: Re: Potknięcie o stolik
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Oct 2023 21:18:20 +0200, Kviat wrote:

    > A jednak.
    > Wymyśliliście, że nie ma zmian klimatycznych.
    > Nie potraficie przyjąć do wiadomości faktów, to sobie wymyśliliście, że
    > będziecie bredzić, że nie ma zmian klimatycznych, a kto pokazuje fakty z
    > tym związane, ten lewacki szur.

    Jakie fakty?
    Faktem jest, ze 15 tys lat temu był u nas lodowiec. I sobie spokojnie
    stopnial bez żadnego udziału człowieka.
    A wczesniej był bodajże co najmniej jeszcze 3 razy.

    Chcesz dbac o klimat ... to sprawdź czy kolejnego lodowca nie
    sprowadzisz :-)

    Z drugiej strony - paliwa, które natura gromadziła miliony lat,
    spalilismy w wiekszosci w dwa wieki ...

    > To wy sobie wymyśliliście, że lewaki wymyśliły dziurę ozonową i
    > topnienie lodowców.

    Dziura ozonowa jakos znikła, pytanie - skutek działań zaradczych,
    czy calkiem innego procesu ... bo coś szybko znikła ..

    > Migracje są faktem i będą się coraz bardziej nasilać i choćbyś się
    > zesrał tego nie zatrzymasz. Ale oczywiście, to lewackie szury wymyśliły
    > migrację. Pewnie żeby zrobić na złość takim idiotom jak wy...
    > Macie pretensje, że normalni ludzie poważnie myślą jak ten problem
    > rozwiązać, na tyle pokojowo i bezboleśnie jak tylko to możliwe, a jedyne
    > pomysły jakie do waszych pustych łbów przychodzą, to budowa murów i
    > zamykanie się w enklawach. I co dalej?

    To zaproponuj inne rozwiązanie, lepsze.

    Ja tam widzę jedno - Europa wkrótce zacznie miec problemy z produkcją,
    bezrobociem i ogólnie ekonomią.

    > Zaczniecie strzelać do tych ludzi
    > osobiście, czy od razu postawicie automatyczne wieżyczki żeby udawać, że
    > macie czyste chrześcijańskie sumienie?
    > Jestem bardziej niż pewien, że będziecie twierdzić, że te wieżyczki tam
    > stoją, bo to wina lewackich szurów. Chuj tam, że będą tam stały tylko i
    > wyłącznie dlatego, bo to wy je tam postawicie, a nie te lewackie szury...

    Alez one tam by stały z winy migrantów :-)

    J,